| |

رالف رانگنیک از مدت ها قبل گزینه میلان بوده است

طبق گزارش ها، ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی میلان و رالف رانگنیک از مدت ها قبل روابط دوستانه ای داشتند. در گذشته، گازیدیس در تلاش بود که رانگنیک را به میلان بیاورد.

بار اول مربوط به تابستان گذشته و بعد از برکاری جنارو گتوزو بود. مالدینی و بوبان مخالف این تصمیم بوده و می خواستند به مارکو جیامپائولو فرصت بدهند. جیامپائولو نیز در تاریخ دوم اکتبر از سمت خود برکنار شد.

تاریخ دوم به بعد از برکناری جیامپائولو بر میگردد. به گزارش ال ژورنال، گازیدیس از مالدینی و بوبان درخواست کرد که حداقل با رانگنیک یک دیدار داشته باشند و وی را جزو گزینه های مربیگری در فصول آینده قرار دهند اما مالدینی و بوبان از این دیدار سر باز زدند و گازیدیس خودش به تنهایی ترتیب ملاقاتی را بین الیوت، مالک میلان و رانگنیک داد و نتایج آن دیدار بسیار مثبت بود.

و اما سومین تلاش گازیدیس برای آوردن رانگنیک نتیجه قطعی و خوبی را در بر داشت. گرچه هنوز مشخص نیست که رانگنیک دقیقا در چه سمتی در میلان به کار گرفته خواهد شد. او می خواهد هم سرمربی میلان و هم مدیر ورزشی میلان بشود. طبق گفته ها مالدینی تا پایان فصل با میلان قطع همکاری می کند. همچنین گفته می شود گازیدیس به نماینده خود و مدیر برنامه زلاتان ابراهیموویچ قول تمدید قراراداد با این بازیکن را در پایان فصل داده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید