| |

زیدان :: انتقادات را درک نمیکنم،وقتی بنزما کروس و‌مودریچ را دارید مالکیت توپ عادی است.کارواخال:: هدف ما قهرمانی است

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید شب گذشته با مصاف یک‌دیگر رفتند
در دربی شهر مادرید زیدان دست بالاتر را داشت و پیروز شد

زیدان بعد از بازی گفت🔻

♦ من همه چیز را در مورد این پیروزی به خوبی می دانم.
بازیکنان بهترین عملکرد را انجام دادند. لوکاس ، کارواخال ، رهبر ما (راموس) … همه.
ما بازی را کاملا در دست داشتیم . اتلتیکو تیم خوبی است که 26 بازی بدون باخت انجام داده است.
ما در طول مسابقه فشار خوبی می آوریم
ما مجبور بودیم برای بازی‌هماهنگ به سختی تمرین کنیم و تاکتیک جدیدی را پیاده کنیم

بازی بسیار سختی بود و ما چیزی بدست نیاوردیم که بخواهیم جشن بگیریم🔻

هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد ، ما باید همیشه تلاش کنیم تا برنده شویم ، امروز همه ما این کار را انجام دادیم ، این سومین مسابقه پیاپی است که به بهترین شکل پیروز می شویم ، ما باید ادامه دهیم ، هیچ چیز برای جشن گرفتن وجود ندارد ، هیچ چیز برنده نشدیم.

او به تمجید از کروس ،بنزما و مودریچ پرداخت🔻

وقتی مودریچ ، کروس ، بنزما را در اختیار داشته بشید ، مالکیت توپ حتمی است.من می بینم که مودریچ و کروس اکنون چه می کنند ، در همان سطحی که برای رسیدن به سه لیگ قهرمانان انجام دادند .آنها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند

زیدان درباره سیستم چرخشی گفت 🔻

من به همه بازیکنان اعتماد دارم.
ما در همه چیز پیشرفت کرده ایم و امروز برتری خود در برابر سویا و بوروسیا مونشن گلادباخ را تثبیت کردیم ، ما خوب بازی می کنیم و باید خوشحال باشیم.

زیدان از هفته گذشته راضی است🔻

هفته خوب ، سه بازی بسیار خوب ، و مهمتر از همه برای بازیکنان خوشحالم ، آنها کسانی هستند که در زمین می جنگند و به آنچه انجام می دهند اعتقاد دارند و اکنون یک مسابقه در روز سه شنبه داریم.

زیدان همیشه از تیمش حمایت می‌کند🔻

من همیشه به همان فکر ادامه خواهم داد ، من به بازیکنان اعتقاد دارم ، آنها تمرین می کنند و می جنگند ، من روی همه حساب خواهم کرد.

انتقادات را درک نمی‌کنم🔻

من نمی دانم تأثیر انتقاد چیست ، اما ما به کاری که انجام می دهیم اعتقاد داریم ، می دانیم لحظات سختی وجود دارد ، اما بازیکنان معتقدند که کارهای خوب را با هم انجام خواهیم داد.
انتقادات دردناکی وجود داشت ، اما این باعث قدرتمندتر شدن شما می شود ، و این بخشی از فوتبال است و ما باید آن را تحمل کنیم ، اما بازیکنان شخصیتی دارند که به جلو می روند ، این تیم این شخصیت را دارد.

 

دنی کارواخال در ادامه گفت 🔻

ما در یک هفته دشوار 9 امتیاز از ۳ بازی کسب کردیم ، این یک فصل فوق العاده است ، با مصدومیت و بدون پیش فصل ، در سطح مطلوب هستیم ، متوقف نخواهیم شد ، باید ادامه دهیم.

اتلتیکو دو‌موقعیت عالی داشت و‌نتوانست استفاده کند🔻

از سوت شروع مرحله به مرحله پیش می رفتیم ، فشار زیادی می اوردیم و آنها را وادار می کردیم تا برای توپ بجنگند ، آنها دو موقعیت کاملاً واضح داشتند و نمی توانستند از این موقعیت استفاده کنند.

ما قهرمان خواهیم شد 🔻

ما می دانیم که هنوز ابتدای لیگ است اما باید تلاش کنیم فاصله را کم کنیم ، هدف قهرمانی است ، من از بازگشت به زمین بسیار خوشحالم.

نوشته‌های مشابه