کلوپ استون ویلا
| |

مصاحبه یورگن کلوپ قبل از بازی اتلتیکو مادرید و لیورپول

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ در آستانه بازی لیورپول و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه با خبرنگاران صحبت کرد.

 

سرمربی قرمزها نظرات خود را در مورد حریفان لیورپول بیان کرد.

کلوپ معتقد است بازی همان شدت بازی دو هفته پیش در استادیو واندا متروپولیتانو را خواهد داشت که لیورپول با نتیجه 3-2 پیروز شد.کلوپ گفت:

شدت مشابهی خواهد داشت. آنها هرگز بازی دوستانه ای انجام نداده اند، بنابراین ما نباید چنین انتظاری داشته باشیم. واضح است – اتلتیکو به 3 امتیاز نیاز دارد، بنابراین ما می خواهیم بازی را ببریم.ما در خانه هستیم، خیلی وقت پیش بود که یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان اروپا،با آث میلان داشته ایم.
زمانی که به لیگ قهرمانان راه یافتیم بسیار خوشحال بودیم زیرا چنین شب هایی را خواهیم داشت. بنابراین می خواهیم آن را با هواداران خود جشن بگیریم.”

سرمربی لیورپول همچنین به آخرین دیدار این دو غول فوتبال اروپا در آنفیلد اشاره کرد که درست در ابتدای همه گیری کووید 19 برگزار شد.کلوپ گفت:

 

“من خیلی به آن فکر نمی کنم، اما 18 ماه از آن زمان گذشته است؟ جهان وارونه شد – همه ما احساس می کردیم که اتفاقی برای جامعه رخ می دهد اما نه در آن حد. 18 ماه پیش دیوانه‌وار بود
“این یک بازی بود که من هرگز 100% به فوتبال فکر نمی کردم. لحظه ای عجیب و موقعیت عجیبی بود.وضعیت عجیبی بود. من آن را دیدم اما نه به عنوان یک بازی فوتبال. بازی خوبی انجام دادیم اما شکست خوردیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید