| | |

مصاحبه توخل پس از شکست چلسی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مرحله ۱/۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ توماس توخل در پایان بازی رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا مرحله ۱/۴نهایی به دلیل باخت به شدت از بازیکنانش انتقاد کرد

توخل درباره بازی و امید به بازگشت گفت 🔻

نه. ما نمی توانستیم با این عملکرد انتظار نتیجه خوبی داشته باشیم.
“من سعی کردم همه چیز را تغییر دهم. در بازی دوم سعی کردیم با یک سیستم جدید بازی کنیم. با یک اشتباه بزرگ شروع کردیم. تغییر کریستنسن؟ این به تنهایی ربطی به یک بازیکن ندارد. ما یک تیم هستیم. ما شکست خورده ایم. ما از زمان استراحت یک تیم نیستیم. من هیچ توضیحی ندارم، نیمه اول به اندازه کافی خوب نبود.”
“نمی دانم. ما چهار یا پنج روز است که در مورد همین موضوع صحبت می کنیم، با تعداد زیادی گل خورده. ما چیزی را تغییر نداده ایم. سیستم؟ نمی دانم، فکر نمی کنم. دلیل عمیق تری نسبت به بقیه وجود دارد.”

بازی آینده میتوان برد ؟

“اگر می خواهید از آن عبارت استفاده کنید، استفاده کنید. اکنون من نگران ساوتهمپتون هستم. با این نتیجه، امیدی برای بازی برگشت زنده نیست. اگر ذهنیت خوبی نداشته باشیم، ساوتهمپتون را شکست نخواهیم داد.

توخل درباره بازی گفت🔻

این بازی با استانداردهای ما فاصله زیادی داشت ،من متوجه نمیشوم چرا اینگونه شد. این شکست سنگین و یکی از بدترین نیمه اول‌هایی بود که از تیمم در خانه دیدم. ما چه به لحاظ انفرادی و چه گروهی اصلا خوب نبودیم. خیلی با لول خودمان فاصله داشت و در نهایت هم به شکست خوردیم
ما در پاسکاری، در جایی که پاس می‌فرستادیم و در نحوه ارسال پاس یا زمان حمله کردن حتی نحوه بازی مالکانه… در نیمه اول از بسیار بد بودیم و به همین خاطر وفتی شکست می‌خوریم، نمی‌توانیم گله‌ای داشته باشیم.

نوشته‌های مشابه