| | | |

اولتیماتوم پائولو اسکارونی رئیس باشگاه میلان به شهرداری در رابطه با ساخت ورزشگاه جدید

فوتبال724– پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه میلان در رابطه با ساخت ورزشگاه جدید اظهارات تندی را نسبت به شهرداری میلان داشت و تهدید کرد اگر به زودی تکلیف روشن نشود در جای دیگری ورزشگاه خواهند ساخت.

وی در مصاحبه گفت:

دلیل اینکه ما شروع به جستجوی گزینه های خارج از میلان کردیم این است که بتوانیم پروژه را در اسرع وقت اجرا کنیم. ما عجله داریم. اگر شهردار شهر دیگری مدت کوتاه تری را برای مجوز ساخت به ما پیشنهاد دهد، این گزینه برای ما در رابطه با سن سیرو، جایی که الان هستیم، ترجیح داده می شود، جایی که تصمیم گیری می تواند پنج سال یا بیشتر به تعویق بیفتد.

انتظار داشتم که همه چیز سریعتر پیش برود، به خصوص در میلان، شهری که همیشه عملگراست. اما ما کشورمان را می شناسیم و می دانیم که چقدر در از دست دادن فرصت ها به دلیل بوروکراسی “خوب” هستیم.

وی اضافه کرد:

باور نکردنی است که میلان ورزشگاهی همتراز با سایر رقبا در اروپا ندارد. من نوستالژی را درک می کنم، اما میلان باید بدون نگاه کردن به گذشته در خط مقدم باشد. بیایید صادق باشیم، سن سیرو فقط یک ورزشگاه نمادین است زیرا اینتر و میلان در آنجا بازی می کنند.

این ورزشگاهی است که در سراسر جهان شناخته شده است، دقیقاً به دلیل نتایجی که این باشگاه ها به دست آورده اند. اگر هر دو تیم در جای دیگری بازی می کردند و نتایج یکسانی کسب می کردند، آن مکان به همان اندازه نمادین می شد.

اسکار.نی در پایان اضافه کرد:

ما به ارائه تمام اطلاعات مورد نیاز شهرداری ادامه خواهیم داد، اما همه چیز باید در اسرع وقت اتفاق بیفتد. باشگاه هایی که ما با آنها رقابت می کنیم 3 برابر بیشتر از ورزشگاه ها درآمد دارند. اگر ما شروع به بهبود زیرساخت‌های خود نکنیم، انتظار اینکه بتوانیم با کسانی که خیلی بیشتر از ما درآمد دارند رقابت کنیم، بیهوده است.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید