| |

کلوپ: باخت لیورپول به چلسی ضربه بزرگی است

قرمزها پس از یک شکست خانگی دیگر ، چهار امتیاز از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند

یورگن کلوپ می گوید ، شکست یک بر صفر لیورپول مقابل چلسی در روز پنجشنبه “ضربه بزرگی” برای قهرمان لیگ برتر بود.

در نیمه اول میسون مانت گل زد تا پیروزی مهمانان را تضمین کند ، قرمزها در خانه پنجمین شکست متوالی را تجربه کردند.

قرمزها اکنون در لیگ برتر هفتم هستند و چهار امتیاز عقبتر از آبی ها هستند که جایگاه سهمیه لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داده اند.

 

کلوپ اعتراف می کند تیمش باید هرچه سریعتر به راه های برتری برگردد و باید در لحظات حساس واکنش بهتری نشان دهد.

کیفیت فردی میسون مانت در آن لحظه تفاوت ایجاد کرد. این یک بازی فشرده بود. هر دو تیم سرمایه گذاری زیادی انجام دادند. تیم‌ها تقریبا برابر بودند. ”

“آنها گلی را به ثمر رساندند که آفساید بود. نیمه دوم یک ضد حمله دیگر ، ما موقعیت های بیشتری داشتیم ، موقعیت عالی با سادیو مانه و موقعیت های دیگر که گل نمی زدیم.

“شما باید متفاوت دفاع کنید و ما در دفاع خوب عمل نکردیم. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در پایان ، ما یک گل دریافت کردیم ، آنجا اشتباه کردیم ، گل دیگر آفساید بود
البته شما می توانید بگویید دفاع خوب بود اما با تمام مالکیت ، باید موقعیت های بیشتری داشته باشید همه چیز تا پاس نهایی خوب بود.

“متأسفانه ما نمی توانیم بگوییم این مشکل فقط در خانه است. این مربوط به آنفیلد یا هر چیز دیگری نیست ، به طور کلی اغلب این اتفاق می‌افتد. در لحظات تعیین کننده ، ما باید پیشرفت کنیم. ما باید کیفیت خود را در این لحظه نشان دهیم و ما این کار را اغلب به اندازه کافی انجام نمیدهم.

“این یک ضربه بزرگ است. هنوز کار تمام نشده است. ما باید در بازی های بعدی پیروز شویم.”

لیورپول روز یکشنبه هنگامی که میزبان فولام است دوباره در میدان عمل است.

سه روز بعد آن برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از لایپزیگ در آنفیلد پذیرایی می‌کند. قرمزها در بازی رفت 2-0 برتری دارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید