سولسشائر مگوایر
| |

کنفرانس مطبوعاتی سولسشائر پیش از دربی شهر منچستر

به گزارش فوتبال۷۲۴ دوتیم منچسترسیتی و منچستریونایتد در دربی شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت
سولسشائر درباره این دیدار و بازیکنانش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد🔻

• درباره دخیا:🔻

«بهترین احساسات زندگی وقتی است که پدر می شوید. من قبل از بازگشت به او زمان لازم را خواهم داد. او می خواست به اسپانیا پرواز کند و در آن لحظه در آنجا باشد ، بنابراین حتی در مورد این تصمیم صحبت نشد. من نمی دانم چه موقع برمی گردد ، اما مدت زیادی غایب نخواهد بود.
پس از بازگشت دیوید ، ما باید قوانین قرنطینه را دنبال کنیم ، بنابراین من انتظار دارم که او خیلی زود برگردد. ما به او اجازه دادیم که به اسپانیا پرواز کند و می خواهیم هر چه زودتر برگردد ، اما او انسان است.

درباره هندرسون 🔻

دین بازی خوبی مقابل کریستال پالاس داشت و چشم به راه بازی فردا است. او قبلاً در مسابقات لیگ کاپ در چنین مسابقاتی بازی کرده است. “

در مورد بازگشت مصدومان🔻

“ما هنوز امیدواریم که یک یا دو بازیکن روز یکشنبه برگردند. ما نمی توانیم در مورد حضور کسانی که در برابر کریستال پالاس در دسترس نبودند چیزی قول دهیم. اگر کسی برنگردد در همان ترکیب به زمین خواهیم رفت.
ویکتور ، من فکر می کنم او باید خوب باشد. او در مسابقه گذشته نیمکت نشین بود. اما فکر نمی کنم پل آماده باشد. “

• هنگامی که در مورد تفاوت یونایتد و سیتی سوال شد او گفت🔻

“من از این بابت نگران نیستم ، من فقط می توانم اتفاقاتی را که در منچستر یونایتد رخ می دهد کنترل کنم – اختلافات زیادی بین باشگاه ها وجود دارد. در حال حاضر آنها تنها تیم پیش روی ما هستند.در لیگ برتر ، وقتی حریفان شما شانسی دارند ، باید حق پیروزی را بدست آورید. ما آن را از دست دادیم ، اما هنوز شکست ناپذیر هستیم. 3-4 هفته پیش ما نمی توانستیم دفاع کنیم اما اکنون نمی توانیم گل بزنیم. “

• در مورد تغییر رویکرد در مسابقات بزرگ🔻

“ما به این وضعیت نگاه کردیم. در این مسابقات بهتر شده ایم. تقریباً در هر بازی فشار زیادی داریم ، سعی داریم حریفان خود را به محوطه جریمه و عقب هل دهیم ، ما در سال گذشته بیشتر روی ضدحملات حساب کردیم.
سعی کردیم در این فصل مثبت تر باشیم اما در پایان به اندازه کافی زهردار نبودیم. اینها بازیهای سختی بودند. “

• وقتی از او در مورد فرم بد تیم سوال شد🔻

«این از همه ناشی می شود. ما یک هفته بدون گل داشتیم ، اما نمی توان گفت که ما شش هفته بدون فرم خوب را سپری کردیم. ما سوسیداد را 4-0 و ساوتهمپتون را 9-0 شکست دادیم.
من اعتقادی به این داستانها درباره شکست و برهم خوردن فرم تیم ندارم . سه مسابقه 0-0 – که در واقع فرم اصلی ما نیست ، اما ما فقط آن جرقه اخر را در بازی نداشتیم. من این تفکرات بد را گوش نمی کنم. “‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید