| |

صحبت های پیش بازی دورتموند – آگزبورگ

بوروسیا دورتموند در اولین دیدار خارج از خانه اش در این فصل از ساعت 17 روز شنبه به وقت تهران به مصاف آگزبورگ می‌رود. هر دو تیم دیدار قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته اند. بوروسیا دورتموند 3 بر 0  بوروسیا مونشن گلادباخ را و آگزبورگ 3 بر 1 یونیون برلین را شکست داده اند.

در دیدار قبلی بوروسیا دورتموند مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ 9300 هوادار اجازه حضور در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک را داشتند. در این بازی تقریبا 6000 هوادار اجازه حضور در ورزشگاه را دارند. لوسین فاوره سر مربی دورتموند در این باره گفت:

من از این خوشحالم که در آگزبورگ هم هواداران حضور خواهند داشت. حضور هواداران برای هر مسابقه ای خوب است.

میشائل تسورک، مدیر ورزشی این باشگاه در ادامه صحبت های فاوره گفت:

ما نباید در مورد اینکه بازی در مقابل هواداران مخالف سخت تر است یا نه صحبت کنیم. نکته مهم این است که هواداران به جایگاه خود برگشته اند.

فصل گذشته دورتموند توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت 5 گل به ثمر برساند، نیم فصل اول در خانه نتیجه 5-1 و نیم فصل دوم نتیجه 5-3 را کسب کردند. اما سیاه و زرد ها باید در خط دفاعی محتاط عمل کنند. آگزبورگ در هر 13 بازی قبلی که در لیگ برگزار شده موفق بهثبت حداقل یک گل بوده است. فاوره درباره این بازی گفت:

دیدار با آگزبورگ همیشه سخت بوده است. این بار هم همینطور خواهد بود. آنها از نظر جسمی و بدنی جنبه تحت فشار قرار دهنده و منظمی دارند.

میشائل تسورک قرار است در تونل ورزشگاه با بازیکن اسبق دورتموند که اکنون سرمربی آگزبورگ است هم قدم شود. به گفته زورک ، هرلیچ مربی دقیق است که تأکید زیادی بر نظم تاکتیکی و مقاومت بدنی دارد:

آنها با آمادگی جسمانی بالایی به مصاف ما می آیند و سعی می کنند زندگی را برای ما دشوار کنند. به هیچ وجه نتیجه مانند بازی قبلی نیست و از پیش نمیتوان حدس زد. ما به عملکرد بسیار خوبی نیاز داریم.

فاوره نمیتواند از بازی مارسل شملزر ، دن-اکسل زاگادو ، ماتئو موری و تورگان هازارد که در اوایل بازی گلادباخ مصدوم شد و فلیکس پاسلاک جایگزین شد ، بهره ببرد. بازی در روز شنبه برای نیکو شولتس که روز پنجشنبه به تمرین تیم برگشت خیلی زود است. همچنین وضعیت رافائل گوئریرو در حاله ای از ابهام قرار دارد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید