مالدینی قرارداد دوناروما
| | | |

مالدینی قرارداد دوناروما را تمدید می کند، کاپیتان حتی موقع اخراج هم به فکر آینده روسونری است

فوتبال724– مدیر فنی پائولو مالدینی می تواند به میلان کمک کند تا، به عنوان آخرین اقدام کاپیتان سابق روسونری قبل از ترک میلانو، با جیانلوئیجی دوناروما تمدید قرارداد کند.

کالیچیومرکاتو ادعا می کند که دوناروما قرارداد فعلی خود را که در ژوئن 2021 منقضی می شود، در چند هفته آینده تمدید می کند و بنابراین می تواند آخرین فعالیت مالدینی قبل از کناره گیری از سمت مدیریت فنی روسونری باشد.

این گزارش ادعا می کند که ترک آزاد سن سیرو توسط دوناروما در تابستان آینده می تواند از نظر مالی برای میلان فاجعه بار باشد، و مالدینی تصمیم گرفته است که از چنین پیش آمدی جلوگیری کند و وظیفه بزرگی را برای جانشین خود نخواهد گذاشت.

این دروازه بان یکی از آخرین جواهرات باقیمانده در میلان است و تحسین کنندگان بسیاری هم در ایتالیا و هم در خارج از کشور دارد. از نظر تئوری، او با تمدید نکردن قرارداد خود، همه چیز را به دست می آورد، و به او اجازه می دهد تا از ژانویه با دیگر باشگاه ها گفتگو کند و حتی یک قرارداد سودآورتر نیز با باشگاهای دیگر امضا کند.

اما اگر تمدید قرارداد دوناروما عقب بیفتد و سال آینده با انتقال آزاد برود، میلان دچار دردسر بزرگی خواهد شد و مذاکرات با مالدینی می تواند مانع از این اتفاق شود.

این رسانه ادعا می کند عشق این دو شخصیت اصلی به باشگاه باعث می شود که آنها میلان را در چنین مشکلی قرار ندهند و قرارداد را تمدید کنند تا به دیاولو کمک کند تا بیشترین فروش را در آینده داشته باشد.

او ممکن است حاضر به کاهش حقوق خود نباشد و تضمین حضور در سن سیرو را ندهد، اما در عوض این قرارداد از ارزش دوناروما برای این باشگاه محافظت می کند و در آینده به میلان کمک مالی خواهد کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید