|

مصاحبه آنجلوتی پس از پیروزی رئال‌مادرید مقابل شاختار در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ناامیدی ادن هازارد را درک می کند و پس از نیمکت نشینی مجدد در پیروزی 2-1 چهارشنبه مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا متاسف است.

هازارد در این فصل در چهار بازی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بار به میدان رفته است که از باخت 2-1 خانگی مقابل شریف شروع شد.

هازارد ملی پوش بلژیکی در تمام رقابت ها تنها 5 بازی را شروع کرده و 5 بازی را از روی نیمکت انجام داده است که مجموعاً 409 دقیقه در این فصل بوده است درحالی که وینیسیوس جونیور در نقش هجومی در سمت چپ عالی بود.

این وضعیت به گمانه زنی هایی منجر شد که هازارد می تواند در ژانویه مادرید را ترک کند

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی شاختار در اواسط هفته گفت:

“ناراحت شدن طبیعی است. من معتقدم که ناراحت شدن واکنشی عادلانه برای مدیریت این وضعیت است.” “من کاملا بازیکنی را درک می کنم که بازی نکرده است.
“من همچنین احساس بازیکنی را که در نیمه دوم 40 دقیقه بدنش را گرم می کند و در نهایت بازی نمی کند، درک می کنم. خیلی متاسفم. به بازیکنان گفتم: متاسفم، اما نمی خواستم هیچ تعویضی انجام دهم. .
مارسلو 40 دقیقه است که بدن خود را گرم کرده است. و مارسلو چندین لیگ قهرمانان اروپا را برده است. من بسیار متاسفم. وظیفه من در این راه بسیار زشت و پیچیده است.”

 

هازارد 30 ساله در این فصل فقط یک پاس گل داده است در حالی که وینیسیوس 21 ساله دو پاس گل در یک بازی داشته است.

وینیسیوس در چهار بازی مقابل شاختار در لیگ قهرمانان اروپا بر 6 گل تاثیر مستقیم داشته است (سه گل و سه پاس گل) – بیش از هر تیمی که در این رقابت ها با آنها روبرو شده است.
ملی پوش برزیلی پنج گل از 6 گل اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رسانده است، در حالی که بنزما از 5 گل اخیر خود، ۳ گل و یک پاس گل داده است.

آنچلوتی درباره وینیسیوس گفت:

 

او هم از نظر گلزنی و هم از نظر پاس گل عملکرد بسیار خوبی دارد. “هر دو گل به دست او بود. گل اول از پرس بالای او و دیگری دنبال کردن بازی با کاسمیرو و بنزما بود. او در بهترین فرم قرار دارد.”

هواداران در سانتیاگو برنابئو از ناتوانی تیم در تسلط بر بازی عصبانی شده بودند
هر دو تیم هر کدام 13 شوت داشتند که قهرمان لالیگا 6-5 در چارچوب و همچنین 55 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت.

آنچلوتی در مورد این مسائل گفت:

بله، من آن را درک می کنم زیرا این جو را به خوبی می شناسم. «این مردم هستند که مطالبات زیادی دارند.
“ما خوب شروع کرده ایم، اما کمی دیرتر به زمین رفتیم. کنترل بیش از حد توپ، اما از نظر دفاعی خیلی تهاجمی نیستیم. ممکن است این اتفاق بیفتد و در واقع خوب است که هواداران ما را با چند بوق بیدار کنند. این مهم نیست. به ما کمک می کند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید