دی ماریا منچستر
| | | |

مصاحبه دی ماریا و همسرش و تنفر آنها از منچستر

شما در حال راه رفتن هستید و هیچ اطمینانی برای بقتل نرسیدن شما وجود ندارد.

فوتبال724– همسر آنخل دی ماریا دوره حضور در منچستر یونایتد را به یاد می آورد و آن را بسیار بد توصیف میکند. او مردم انگلیسی را “عجیب” می نامد.

آنها مردم عجیب هستند و غذای منزجر کننده ای دارند و دختران آنها به طرز عجیبی آرایش می‌کنند.

او گفت:

من به آنخل التماس کردم.گفتم هر مکانی جز انگلیس و ما یک سال در منچستر لعنتی بودیم.

من اصلاً هیچ چیزی را در آن شهر دوست نداشتم. مردم همه لاغر و نحیف و به شکل عجیبی مرتب بودند. شما در حال قدم زدن هستید و نمی دانید آنها قصد دارند شما را بکشند یا نه.

خانه دی ماریا در سال 2015 در یک اقدام به سرقت هدف قرار گرفت. پس از این واقعه، خانواده مدت کوتاهی در هتل لووری ماندند و سرانجام از ترس بازگشت به خانه آنجا را برای فروش گذاشتند.

او ادامه داد:

غذا آنها منزجر کننده است، و دختران همه از آرایش استفاده می کنند، مثل عروسک.

دی ماریا پس از تنها یک سال در اولدترافورد به پی‌اس‌جی نقل مکان کرد و از سال 2015 در آنجا است.

وی در طول 32 بازی خود در منچستریونایتد تنها 4 گل به ثمر رسانده است. برای مقایسه، او اکنون در 217 بازی برای قهرمانان فرانسه 80 گل به ثمر رسانده است.

اگرچه او در پاریس بسیار شادتر است، اما همسرش سرانجام قصد بازگشت به کشور خود آرژانتین را دارد.

دی ماریا، 32 ساله، از زمان عزیمتش بارها در یونایتد به میدان رفت و اثبات کرد که او همچنان احساسات تلخی را از زمان کوتاه خود در آنجا احساس می کند.

در حقیقت، دی ماریا نمی تواند یونایتد را تحمل کند. به گفته ماركین بولكا، هم تیمی او، وقتی در تلویزیون منچستر را نشان می دهند مجبور است کانال زا عوض کند.

او‌ می‌گوید:

دی ماریا از منچستریونایتد متنفر است. او خاطره خوبی از زمانی که در آنجا گذراند، ندارد.

در واقع، هنگامی که چیزی در رابطه با منچستر یونایتد در تلویزیون ظاهر می شود، وی کانال را به سرعت تغییر می دهد.

وینگر آرژانتینی قبل از عزیمت به پی‌اس‌جی در قرارداد 44.3 میلیون پوندی در آگوست 2015 تنها یک فصل را در یونایتد گذراند. وی در زمان حضور در پایتخت فرانسه تاکنون 9 افتخار بزرگ کسب کرده است، از جمله سه عنوان لیگ 1. او با یونایتد هیچ چیزی بدست نیاورد.

بازگشت دی ماریا به اولدترافورد با پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا در فوریه 2019 ، خصومت را بیشتر کرد.

دی ماریا همچنین فاش کرده است که هرگز نخواسته در وهله اول به یونایتد بپیوندد.

او چند ماه پس از ترک یونایتد اعتراف کرد که قلبش برای ماندن در رئال مادرید پس از فینال لیگ قهرمانان می تپید.

وی به روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:

قصد من همیشه ماندن [در مادرید] بود. من واقعاً نمی دانم چه اتفاقی در داخل معامله افتاده است. اینها چیزهایی هستند که ایجنتها با آنها سر و کار دارند. و همیشه در فوتبال اتفاق می افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا انتقال وی به یونایتد به کابوس تبدیل شده است ، گفت:

من خیلی خوب شروع کردم اما بعد از آن در باشگاه با افراد مشکل داشتم، مشکل وقتی شروع شد که من باید بی دلیل روی نیمکت می‌ماندم، سپس خانه من سرقت شد. همه اینها باعث شد که من بخواهم در اسرع وقت از آنجا خارج شوم.

وی با اشاره به اینکه موضوع که فرپلی مالی پی‌اس‌جی باعث شد او اول به منچستر یونایتد برود، افزود:

انتقال من به پی‌اس‌جی می توانست قبل از تابستان اتفاق افتد، اما به دلایل مالی پی‌اس‌جی این کار را نکرد. در یونایتد و تابستان این شانس را داشتم که دوباره به پی‌اس‌جی بروم و نتوانستم بگویم نه.

لوئیس فن خال، دی ماریا را به یکی از گرانترین نقل و انتقالات لیگ برتر تاریخ تبدیل کرد. او در‌ ماه اول بسیار عالی عمل کرد. اما فرم او به زودی دچار افت شد. او‌مصدوم شد. بعد از آن سازگاری با زندگی در انگلیس برای او سخت بود.

بعد از آن سرقت اتفاق افتاد و نیمکت نشینی. تمام اینها زندگی در منچستر را برای خانواده دی‌ماریا تبدیل به جهنم کرد و در آخر آنها از انگلیس رفتند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید