بارتمئو
| | |

مصاحبه بارتمئو پیرامون داوری لالیگا، فروش مسی، خرید لاوتارو و آینده ستین

فوتبال724– مدیر باشگاه بارسلونا، بارتمئو در مصاحبه با رای به سوالات محتلف پیرامون وضعیت جدول، داوری، سرمربی آینده، وضعیت فروش مسی و خرید لاوتارو و پیانیچ پاسخ داد.

بارتمئو گفت:

من هرگز به ترک باشگاه فکر نکردم.

اما اکنون بیشتر وقت آن است که آستین ها را بالا بزنیم و به سختی کار کنیم.

در هفته های اخیر، مشکلات زیادی برای بارسا به وجود آمده است. بارتمئو در مورد ادعای افترا و نشر اکاذیب گفت:

ما آماده شکایت هستیم.

بارسلونا هیچ ارتباطی با پولشویی ندارد. توییت هایی که در این خصوص منتشر شده اند دروغ است: ما وجدان راحتی داریم.

بارتمئو در مورد حمایت لالیگا از رئال مادرید گفت:

ما هنوز در کورس رقابت برای قهرمانی هستیم. اما من گفتم که در حال حاضر مدیریت بازی ها درست نیست: به دلیل فرصت متفاوت ریکاوری، تصمیماتی گرفته می شود که به بعضی ها لطف می شود و به دیگران آسیب می رساند. شما می توانید آن را در تمام دنیای فوتبال مشاهده کنید. این یک انتقاد نیست، توصیه به پیشرفت است.

شک و تردید مبنی بر اینکه رئال مادرید مورد حمایت قرار می گیرد؟

صرف نظر از نتایج، ما در مورد فن آوری صحبت می کنیم. تیم ما مجازات شده است.

بارتمئو در مورد مربی:

من از قطع همکاری با والورده پشیمان نیستم. ما به یک شوک نیاز داشتیم. ستین ادامه خواهد داد، البته ما از پیشرفت تیم خوشحالیم. ابتدا تلاش می کنیم تا لالیگا را به دست بیاوریم، سپس لیگ قهرمانان. ژاوی؟ مربی بزرگی است و روزی او در اینجا خواهد بود و خیلی خوب هم کار خواهد کرد.

بارتمئو در مورد مسی:

او در اینجا خواهد ماند، او تا سال 2021 قرارداد دارد اما ما وظیفه داریم آن را تمدید کنیم. او می خواهد به حرفه خود در اینجا پایان دهد.

بارتمئو در مورد لاوتارو مارتینز:

ما در پایان فصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد، حالا در مورد قهرمانی فکر می کنیم. همین کار را هم برای نیمار انجام می دهیم، اما با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه ها در اروپا بعید است که ورود او اتفاق بیفتد.

شفاف سازی قرارداد پیانیچ:

مبادله پیانیچ – آرتور در اصل برای یک موضوع ورزشی بود و نه برای تراز کردن بودجه باشگاه. این استثناست که یک بازیکن می بیند که قرارداد آینده خود را در اواسط فصل رسمی کرده است. اما به دلیل کروناویروس این یک دوره خاص است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید