مصاحبه رومن آبراموویچ متمول دنیای نفت و‌ مالک چلسی : ما عملگرا هستیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ رومن آبرامومیچ ،مولتی میلیاردر روس و یکی از شخصیت‌های نفتی در‌ روسیه به بیان نظرات خود درباره تیم چلسی و رویکرد تیم پرداخت

 

رومان آبراموویچ 🔻

چلسی فقط تیم مردان نیست. چلسی یک جامعه است. تیم زنان ، تیم جوانان ،و آکادمی است ، از بازیکنان سابق باشگاه پشتیبانی می کند. این کاری است که ما از روز اول شروع به انجام آن کردیم ”

“دلیل این است که ما به چلسی به عنوان یک جامعه نزدیک شدیم. و افراد درون جامعه. کودکان هستند ، زنان وجود دارد ، مردان وجود دارد ، بازیکنان سابق وجود دارند ، بازیکنان فعلی وجود دارند ، بازیکنان آینده وجود دارند – همه آنها باید مورد استقبال قرار بگیرند و بخشی از نحوه انجام کار ما باشد.

“من فکر می کنم جام ها خودش گویاست و نشان می دهد که ما به عنوان یک باشگاه در این سال ها توانسته ایم به نتیجه برسیم ، و هدف من این است که کسب جام را به صورت مداوم ادامه دهیم و آینده را بسازیم.”

” چلسی تاریخ بسیار غنی دارد ، و من احساس خوشبختی می کنم که در این کار سهیم هستم. این باشگاه قبل از من در اینجا بود ، و بعد از من نیز در اینجا خواهد بود ، اما کار من این است که اطمینان حاصل کنم که ما تا آنجا که می توانیم موفق هستیم ،چه امروز و همچنین در آینده . به همین دلیل موفقیت آکادمی ما در کوبام [مرکز آموزش 140 هکتاری این باشگاه] برای من بسیار مهم است.

درباره اینده تیم 🔻

“جاه طلبی ها اکنون همانطور که برای اولین بار مالک شدم است و امیدوارم که این را بتوان در کارهایی که در 17 سال گذشته در زمین و خارج از زمین انجام داده ایم ، درک کنید.”

 

رومان آبراموویچ در مورد اخراج مدیران🔻

“من فکر می کنم ما در انتخاب خود عمل گرا هستیم. ما راحت هستیم که تغییرات مناسب را در زمان مناسب انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که می توانیم بلند مدت اهداف خود را تحقق بخشیم. امیدوارم که در مورد شفافیت بلند مدت باشگاه موفق باشیم

درباره لمپارد 🔻

“ارائه بیانیه شخصی در مورد اخراج فرانک لمپارد برای نشان دادن مسئولیت پذیری ما ” بسیار مهم بود. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید