| | |

مصاحبه سرژ گنبری با نشریه اسپاکس

درباره گل خود مقابل هوفنهایم:

«من بسیار خوشحال شدم زیرا مدتها بود که گلی نزده بودم. بازی های زیادی با موقعیت های زیاد انجام شد، که پس از آنها بسیار ناراحت شدم زیرا توپ فقط نمی خواست وارد دروازه شود. بنابراین از اینکه دوباره گل زدم احساس خوبی داشتم.»

 

در مورد سبک مستقیم خود:

«من همیشه سعی می کنم کاری کنم که منجر به گل شود یا یکی از هم تیمی ها را در موقعیت خوبی قرار دهد. گاهی اوقات ممکن است وانمود کردن به یک حمله فریبنده برای عبور از یک مدافع مفید باشد، اما هدف اصلی بازی گلزنی است. به همین دلیل من همیشه روی هدف بسیار متمرکز هستم.

سبک ما بسته به حریف کمی تغییر می کند. سال گذشته ما واقعا در جریانی بودیم که برای آن کار کردیم و همه چیز در آن خوب پیش رفت. بعد از چنین فصل موفقی شما یک فصل جدید دارید که همه چیز از صفر شروع می شود.

من فکر می کنم که ما هنوز فوتبال خوبی بازی می کنیم و موقعیت های زیادی را در هر بازی ایجاد می کنیم. ممکن است در حال حاضر مانند فصل گذشته ثبات نداشته نباشیم. وقتی حریف گل می زند، ریتم حرکتی بازی تغییر می کند و این موضوع زندگی را برای ما کمی سخت تر می کند.»

 

در مورد تعداد زیاد گلهای خورده در این فصل:

«اگر در نیمه حریف به میزان زیادی مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید، بازی را کنترل کنید و زیاد جلو بازی کنید، همیشه این خطر وجود دارد که تیم هایی مثل گلادباخ با بازیکنان سریع از این فرصت استفاده کنند. این همیشه بخاطر بک بازی ما اتفاق خواهد افتاد.

البته ، ما باید سعی کنیم با از دست ندادن خیلی راحت توپ از چنین شرایطی جلوگیری کنیم. و در عقب ممکن است مجبور شویم کمی زودتر پیش بینی کنیم که چه زمانی چنین توپهای بلندی از حریف به سمت دروازه می آید تا از خودمان بهتر محافظت کنیم.

ما نمی خواهیم از این برنامه [فشرده] بعنوان بهانه استفاده کنیم، اما من فکر می کنم قابل درک است که شما نمی توانید یک سال کامل را در بالاترین سطح پشت سر بگذارید و در همه بازی ها با سهولت پیروز شوید. به همین دلیل تیم های برتر در فازهایی درحال تقلا هستند[افت و خیز دارند]. اما من فکر می کنم در طولانی مدت تیم های برتر همچنان برتری خواهند داشت.

 

در مورد حذف از جام حذفی:

ما هنوز از این که در آن بازی حذف شدیم آزرده و ناراحت هستیم. اما این هم خوب است که یک هفته در خانه باشی و مجبور نباشی هر 3 روز بازی کنی. و با اینحال در پایان فصل، کسب قهرمانی جام حذفی احتمالا باعث بیشتر خوشحال من می شد تا اینکه از چند روز بدون بازی بودن خوشحال باشم.

هانسی فلیک نیز از اینکه ما در جام حذف شدیم عصبانی است. اما به عنوان مربی باید حرکت را ادامه دهید؛ بازی بعدی همیشه در همین اطراف است که باید دوباره برنده شوید. ما اخیرا بعد از هر شکستی، شروع نسبتا خوبی داریم و در بازی های اخیر موفق بودیم.»

 

در مورد جام جهانی باشگاه:

«انتظار در تیم وجود دارد و همه ما منتظر چند روز آفتابی هستیم. اما البته هدف این است که عنوان دیگری را کسب کنیم، که ششمین عنوان است. همه ما واقعا می خواستیم مسابقات برگزار شود، بنابراین ما مشتاقانه منتظر آن هستیم.»

 

در باره نشان قهرمانی جهان:

«من هنوز اصلا به آن فکر نکرده ام. اما به احتمال زیاد نشان عالی و زیبا خواهد بود.»

Image

درباره مولر:

«توماس با ذهنیت خود راه را پیش می برد و همه ما را به خود جلب می کند، او همیشه متمرکز است و همیشه می خواهد همه تلاش خود را انجام دهد. او یک هم تیمی، همکار و دوست بزرگ است. او همیشه مثبت است و می خواهد برنده شود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید