| |

مصاحبه مفصل دیدیه دشان قبل از بازی فرانسه و بلژیگ در لیگ ملتهای اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ دیدیه دشان در مصاحبه ای با Le Parisien پیش از بازی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های فرانسه مقابل بلژیک ، به طور خاص در مورد مدیریت خود بر کیلیان امباپه صحبت کرد و اینکه آیا مهاجم پاری سن ژرمن وضعیت جداگانه ای در ترکیب تیم دارد یا خیر.

سرمربی همچنین در مورد واکنش خود در مورد شکست تابستانی یورو 2020 صحبت کرد ، در حالی که فرانسه توسط سوئیس به طرز عجیبی حذف شده است.

دشان گفت 🔻

 

“مدیریت کیلیان سخت نیست. او همیشه به اهداف تیم متعهد است. او این توانایی را دارد که به همراه چند بازیکن دیگر به تنهایی در طول مسابقه تفاوت ایجاد کند. اما این بدان معنا نیست که او خود را از اهداف جمعی جدا می کند. ”
وقتی چیزی برای گفتن به او دارم ، مانند هر بازیکن دیگری ، به نفع تیم ، این کار را می کنم. از ابتدا اینطور بوده و من به همین روش ادامه خواهم داد. صادقانه بگویم ، من فکر می کنم مدیران لیگ 1 و به ویژه در لیگ های پایین تر در مدیریت سایر بازیکنان مشکل بیشتری دارند. ترجیح می دهم کیلیان را در تیم خود داشته باشم زیرا می دانم تیم فرانسه با او بهتر خواهد بود.

 

دشان درباره تیم گفت 🔻

 

“من بهترین تابستان ها را تجربه نکرده ام. دو هفته وقت داشتم که خیلی سخت بود. سپس تغییر کرد ، من وقت داشتم همه اینها را مرور کنم. اولاً ، وقت آن است که برای تجزیه و تحلیل [شکست مقابل سوئیس] را مرور کنیم. و سپس من ملاقات خود را با رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشتم. از آن به بعد همه چیز پشت من بود. آنچه مهم است آنچه در پیش رو است و بهترین ها هنوز در راه اند. اینها کلمات من نیستند ، بلکه گفته های مارسل دسایلی است. “

سرمربی فرانسوی از اظهارنظر درباره این پرونده که بر سر بنزما و والبوئنا باز شده بود خودداری کرد.دیدیه دشان تمایلی به صحبت درباره مسائل حقوقی که بر سر کریم بنزما آویزان است ، ندارد.سرمربی فرانسوی مهاجم رئال مادرید را برای بازی با قهرمانان جهان در یورو 2020 فراخواند و ثابت کرد که بازیکن مهمی برای لس بلوس است و با کیلیان امباپه در حمله خوب کار می کند.

 

دشان روز دوشنبه در مورد پرونده بنزما و ماتیو والبوئنا گفت:🔻

“من تصمیمات ورزشی می گیرم.” “من تبحر قضایی ندارم.من نمی خواهم تصمیم قضایی را پیش بینی کنم. “

 

آنتوان گریزمان ، بازیکن اتلتیکو مادرید ، یکی دیگر از مهاجمانی است که سرمربی فرانسوی از او درخواست می کند و از آنچه در شماره 8 جدید لوس روبیلانکوس دیده شده ، تحت تأثیر قرار گرفته است.

دشان در مورد گریزمان گفت: 🔻

 

“او در لیگ قهرمانان خوب بازی کرد و مقابل میلان گل زد.” او در ترکیب اولیه شروع نکرد اما گل زد و این برای اعتماد به نفس او خوب است.”او آخر هفته بازی مقابل بارسلونا را آغاز نکرد. او با اتلتیکو بازگشت اما آنها تیم متفاوتی هستند. اما با دانستن کیفیت آنها ، نگران نیستم. من فکر می کنم او خوشحال است که با ما به تیم ملی بازگشت.”

فرانسه می تواند دو برادر ، لوکاس هرناندز ، ستاره بایرن مونیخ ، تئو هرناندز ، مدافع آث میلان را همراهی کند.

دشان گفت: 🔻

 

“آنها برادر هستند اما من آنها را بیش از هر چیز دو بازیکن می دانم.” لوکاس توانایی سازگاری در چپ را دارد و تئو نیز در سمت چپ بازی می کند.آنها می توانند با هم تکامل یابند ، اما لزوما به این معنا نیست که یکی دیگری را مجبور به بازی در جایی دیگر کند. “

 

دشان این بار تعدادی از بازیکنان نسبتاً بی تجربه را دعوت کرده است ، حداقل در سطح بین المللی. 9 بازیکنی که او احضار کرده کمتر از 3 بازی ملی دارند.

دشان گفت: 🔻

 

اگر من با کسی تماس گرفته ام به این دلیل است که به او اعتماد دارم.” “9 بازیکن کم تجربه مقابل بلژیک بازی نمی کنند ، زیرا بقیه سیستم را می شناسند و کارها را به طور خودکار با هم انجام می دهند.”

دشان روز تأکید کرد که علاقه ای به بحث و جدل پیرامون کیلیان امباپه ندارد پس از آنکه ستاره مهاجم فرانسه گفت که او پس از خروج زودهنگام لس بلوس از یورو 2020 از هم تیمی هایش حمایت بیشتری می خواهد.

امباپه روز سه شنبه در مصاحبه طولانی خود با روزنامه ورزشی L’Equipe گفت🔻

 

پس از پنالتی از دست رفته مقابل سوئیس در قهرمانی اروپا در مرحله یک شانزدهم نهایی ، از تیم انتظار حمایت داشتم

 

با این حال ، سرمربی دشان ادعا کرد که او حتی مقاله ای را که دو روز قبل از پنجاهمین بازی امباپه برای تیم ملی خود در برابر بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها منتشر شده بود ، نخوانده بود.

دشان به خبرنگاران گفت:🔻

 

“نمی دانم او چه گفت ، من آن را نخوانده ام و من علاقه ای ندارد.”
“من با او صحبت کردم و با او بحث کردم و این تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد. آنچه انجام شده انجام شده است ، شما نمی توانید به گذشته برگردید.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید