| |

مصاحبه پوچتینو قبل از بازی پی‌اس‌جی و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

به گزاش فوتبال۷۲۴ مائوریسیو پوچتینو ، قبل از دیدار با منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱_۲۲ می‌گوید بین کیلور ناواس و جیجیو دوناروما “جو خوبی وجود دارد”.

همچنین سرمربی آرژانتینی تأیید کرد که لیونل مسی تمرین کرده است و سه شنبه در لیگ قهرمانان در تیم قهرمان لیگ برتر حضور خواهد داشت.

اما از سرمربی سابق اسپرز نیز در مورد وضعیت دروازه سوال شد ، زیرا گزارش ها نشان می دهد که دوناروما از کمبود زمان بازی در پاریس خوشحال نیست.

 

پوچتینو: “دوناروما؟ ما دو دروازه بان بزرگ داریم. “آنها با نیازهای تیم سازگار هستند.
“در حال حاضر ما راضی هستیم. یک دروازه بان همیشه دوست دارد مانند هر فوتبالیستی بازی کند. آنها خوب تمرین می کنند ، فضای خوبی وجود دارد.
“البته ، ما باید تعادل مناسب را پیدا کنیم.”

 

این بازیکن 22 ساله پس از خروج رایگان از میلان در تابستان امسال به پی اس جی پیوست ، اما قهرمان اروپا تنها دو بار در فصل 2021-22 بازی کرده است.
روسونرو سابق در دو بازی لیگ 1 یکباز دروازه خود را بسته نگه داشته است ، اما برای تساوی 1-1 با کلاب بروژ در دور اول گروه A در لیگ قهرمانان در دروازه حضور داشت.

کیلور ناواس بازیکن سابق رئال مادرید دو فصل گذشته را در پارک دو پرنس گذراند و این بازیکن 34 ساله از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن 88 بار در زمین حضور داشته است.ناواس در دوران حضورش در لوس بلانکوس در اسپانیا سه بار قهرمان لیگ قهرمانان شد و به پاری سن ژرمن کمک کرده است تا لیگ 1 ، دو جام فرانسه و جام لیگ فرانسه را فتح کند.

در آستانه بازی حساس با منچسترسیتی ، سه شنبه این هفته در لیگ قهرمانان، مائوریسیو پوچتینو اشاره کرد که لیونل مسی برای این بازی در پارک دو پرنس در دسترس خواهد بود. اما مربی پی اس جی صبر و شکیبایی با ستاره سابق بارسا می خواهد.

 

پوچتینو : بالاخره او باید آنجا باشد. شاید حتی در زمین بازی از شروع بازی. یا حداقل روی نیمکت. پس از چند روز بلاتکلیفی ، مائوریسیو پوچتینو فاش کرد که لیونل مسی بدون شک در تیم برای دیدار با منچسترسیتی ، سه شنبه این هفته در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت.

“اینجا همه چیز برای او تازگی دارد”

پوچتینو به رسانه ها گفت:

پوچتینو : “لئو بسیار خوب پیشرفت می کند. من فکر می کنم او فردا در ترکیب خواهد بود. هنوز نمی دانم چه کسی بازی را آغاز خواهد کرد.”مسی از امروز شروع به دویدن کرده است.

پوچتینو درباره ترکیب گفت

 

پوچتینو : خواهیم دید ، گزینه های مختلف و سیستم های مختلف وجود دارد. باید ببینیم چه کسی به تیم تعادل مناسب می دهد. ما همچنین انعطاف پذیری لازم برای تغییر را داریم.مائورو ایکاردی بازیکنی است که تا زمان مصدومیتش کمک زیادی کرد. او سپس بهبود یافت و تأثیر زیادی گذاشت. البته او در حمله ما جایگزینی به ما ارائه می دهد. “

این مربی 49 ساله یادآور شد:

“او هم مانند بقیه است. او همچنین باید با این تیم جدید ، این فرهنگ جدید و این کشور جدید سازگار شود.” اجازه دهید بازیکنان خود را وفق دهند ، احساس کند که در خانه است. او 20 سال در بارسلونا بوده است ، آنجا احساس می کرد در خانه است. اینجا همه چیز برای او تازگی دارد. زمان زیادی از آمدن او نگذشته بود. با گذشت زمان ، من شک ندارم که همه چیز خوب پیش می رود و ما همه با هم به موفقیت واقعی خواهیم رسید. “

پوچتینو درباره منچسترسیتی گفت

“آنها بسیار سخت کار می کنند و ما این را در آماده سازی خود دیده ایم.” “آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و این فقط انتقال سریع آنها نیست ، آنها همچنین می توانند بازی خود را توسعه دهند و در ترکیب خود صبور هستند.

آنها تیمی هستند که فوتبال جذابی بازی می کنند. ما انتظار داریم آنها کار را برای ما سخت کنند. “

 

 

مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی پاری سن ژرمن در صحبتهای خود در خصوص بازی فردا لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی ، در مورد نارضایتی آشکار کیلیان امباپه از نیمار پس از بازی مقابل مون پلیه واکنش نشان داد

 

“آنها دو بازیکن فوق العاده هستند. در فوتبال این گونه اتفاقات بین رقبا رخ می دهد. در اینجا هدف پیروزی است. [این حادثه] در خارج از باشگاه سر و صدای زیادی ایجاد کرد ، اما در داخل چیزی نبود. آن دو با هم گپ زدند ، من هم با آنها صحبت کردم و شما در تمرین دیدید که آنها بین خودشان می خندند. ”
“[در تعویض ها] تیم آرام است. بازیکنان آرام هستند و به خوبی تمرین می کنند. فضای خوبی وجود دارد. باز هم می گویم: ما در باشگاه خاصی هستیم و باید این واقعیت را بپذیریم که شرایط خاصی را تجربه می کنیم که با جاهای دیگر متفاوت است. این را باید فهمید. اما تیم بسیار خوب کار می کند و بسیار متعادل است. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید