پپ وستهام
| | |

مصاحبه پپ گواردیولا پس از پیروزی منچسترسیتی بر پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی در رقابتهای لیگ‌قهرمانان اروپا مرحله۱/۴نهایی دور رفت به دیداز یکدیگر رفتند
این بازی با کامبک بازیکنان سیتی ۲_۱ به سود تیم گواردیولا به پایان رسید

بعد از بازی پپ گفت🔻

“در وقت استراحت ، تغییر زیادی نکردیم. ما فقط از بچه ها خواستیم که فوتبال بازی کنند ، این کار را با شخصیت انجام دهند. اگر باختیم ، حداقل باید تلاش کنیم و خودمان باشیم!”

 

“من خوشحال شدم که بعد از آن در رختکن ، بازیکنان خیلی آرام بودند. بدون تشویق ، فقط آرام ، زیرا ما می دانیم در بازی برگشت هر اتفاقی می افتد …”
“در وقت استراحت ، ما در مورد اینکه چه کسی هستیم صحبت کردیم. ما چیزهای کوچک ، احمقانه و غیر مهم را تنظیم کردیم ، زیرا این به شخصیت بازیکنان بستگی دارد …”

“در بین دو نیمه ، من گفتم که شکایت نمی کنم. من درک می کنم که شما مسئولیت را احساس می کنید زیرا می خواهید به فینال لیگ قهرمانان برسید. این فقط برای درک چگونگی کنترل این مسئله و خود بودن است ، خجالتی نباشید. اگر باختید ،باخته‌اید و تمام شده است.

اگر به فینال رسید ؟🔻

اگر به فینال لیگ قهرمانان نرسیم ، فصل آینده دوباره تلاش خواهیم کرد ، اما سعی کنیم بازی خود را مانند صحبت کردن بدون توپ انجام دهیم. هویت ما با توپ و بدون توپ چیست؟ به زمین بروید و سعی کنید ،آنها فوق العاده بودند. “

درباره تیم پاری‌سن‌ژرمن🔻

آنها پشت سر امباپه(مدافعان پاریس) بسیار خطرناک هستند. اما ما توانستیم گل بزنیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم. فقط نیمی از کار انجام شده است. اگر ما خجالتی بازی کنیم و نه آن که هستیم ، همین اتفاق می افتد. اما اگر با همان چیزی که هستیم بازی کنیم ، شاید این شانس را داشته باشیم که به فینال برسیم.

درباره ریاض محرز🔻

او [محرز] واقعاً خوب بازی کرد. او ماههای آخر را واقعاً خوب بازی می کند. او بسیار هجومی بود. اولین حرکت او پاس به کوین بود. شخصیت این مردی است که فشار را احساس نمی کند. در مراحل بزرگ او به خوبی از عهده آن بر می آید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید