| | |

هندرسون: واقعا نا امید شدیم

لیورپول در شبی که مقابل اتلتیکو مادرید قدرتمندانه ظاهر شده بود و پس از به ثمر رساندن گل دوم، به نظر تیم صعود کننده به مرحله بعدی بود، به شکلی ناباورانه و با دریافت 3 گل در وقت های اضافی و طی 15 دقیقه از دور رقابت ها کنار رفت. جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول پس از بازی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت:

قبل از هر چیز بگویم واقعا ناامید شدیم. من فکر می کنم عملکرد کلی ما بسیار خوب بود، فشار و هر چیزی که قبل از بازی درباره اش صحبت کردیم. ما هر چه داشتیم در بازی گذاشتیم و به تلخی نا امید شدیم. به خاطر گل هایی که دریافت کردیم، ناامید شدیم. اما اگر شما به عملکرد ما که در بخش بزرگی از بازی داشتیم بنگرید، کار ما راضی کننده بود. فقط به خاطر گل هایی که دریافت کردیم نا امید هستیم. با موقعیتی که ما در آن بودیم و گل هایی شبیه به آن دریافت کردیم، این بسیار ناامید کننده است. ما شکست سختی را متحمل شدیم.

هندرسون در ادامه افزود:

او (یان اوبلاک) سیو هایی عالی داشت، اما ما شانس های زیادی برای گلزنی خلق کردیم و فقط نتوانستیم به گل سوم برسیم تا بازی را بُکُشیم. اما گوش کنید. بچه ها همچون همیشه هر چه در توان داشتند، ارائه کردند. ما هر چه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه ای که می خواستیم را بگیریم. امشب و فردا حس خوبی نخواهیم داشت اما ما باید از این استفاده کنیم و به درستی واکنش نشان دهیم و فصل را به خوبی تمام کنیم. ما دربی را در پیش داریم که بازی بزرگی برای ماست. به همین دلیل باید بسیار سریع تمرکز خود را بازیابیم‌. زیرا بازی بزرگی در پیش است. ما به روند بازی به بازی تا پایان فصل ادامه خواهیم داد. ما می خواهیم فصل را قدرتمندانه به پایان برسانیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید