|

پل پوگبا آماده بحث درباره آینده خود و منچستر یونایتد در پایان فصل است

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از 90min پل پوگبا ، هافبک منچستر یونایتد فاش کرد که در پایان فصل با این باشگاه به گفتگو می نشیند و در مورد وضعیت قراردادش صحبت خواهد کرد

این بازیکن فرانسوی 18 ماه پایانی قرارداد فعلی خود را پشت سر گذاشت و انتظار می رفت که در تابستان آینده با توجه به گفته ایجنتش ماینو رایولا پوگبا قصد دارد الدترافورد را ترک کند زیرا او “ناراضی” است.

با این حال ، این نظرات قبل از آن بود که پوگبا بهترین شکل خود را پیدا کند و یونایتد را به بالای جدول لیگ برتر برساند. ناگهان به نظر می رسد که خروج از یونایتد به اندازه یک ماه پیش قطعی نیست و پوگبا اعتراف کرد که آماده است تا در مورد آینده خود با این باشگاه صحبت کند.

پوگبا در مصاحبه بعد از با باخت 2-1 یونایتد مقابل شفیلد یونایتد گفت🔻

“من قرارداد دارم ، من اینجا هستم و از بازی خودم لذت می برم.” “همه می دانند که من یک سال دیگر قرارداد دارم ، من قصد دارم با باشگاه صحبت کنم و ببینم چه خبر است.در حال حاضر هدف من این است که چیزی را بدست آورم. به تنها چیزی که فکر می کنم پیروزی است.”

پوگبا اخیراً اصرار داشت که تا زمانی که تیمش به پیروزی ادامه دهد ، در اولدترافورد نیز خوشحال خواهد بود و اعتراف کرد که وقتی یونایتد عقب است ، برای مقابله تلاش می کند درست مثل چهارشنبه.

صحبت درباره آینده او با توجه ایجاد سر و صداهای مطبوعاتی دشوار است. از نظر تئوری رئال مادرید و یوونتوس معمولاً به عنوان خواستگاران او معرفی می شوند ، گرچه هیچ یک از دو طرف پول مورد نیاز برای جذب این هافبک را ندارند.

اگر یونایتد در تابستان بفروشد ، آنها می دانند که با احتساب 89 میلیون پوندی که برای بازگشت او به اولدترافورد در سال 2016 هزینه کردند ، ضرر خواهند کرد ، اما او همچنان یکی از گرانترین نقل و انتقالات تابستان خواهد بود.

با این حال ، اینکه آیا یونایتد واقعاً می خواهد بفروشد یا نه ، موضوع دیگری است. پوگبا حالا که مصدومیت هایی را که در یک سال گذشته او را رنج داده را برطرف کرده است ، به نظر می رسد هافبک مشخص کننده نتیجه بازی ای است و تصادفی نیست که روند صعود یونایتد همزمان با اوج پوگبا صورت گرفته است.

اوله گونار سولسشایر خواسته خود برای حفظ پوگبا را پنهان نکرده است ، اما اگر بخواهد قهرمان جام جهانی را به ماندن متقاعد کند ، مجبور است تیم خود را در یک رقابت قهرمانی حفظ کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید