بنزما الکلاسیکو
| | | | |

کریم بنزما پیش از دیدار الکلاسیکو : بازی در ال کلاسیکو همیشه آرزوی من بوده است

فوتبال724– کریم بنزما ستاره خط حمله رئال مادرید پیش از دیدار الکلاسیکو در برابر بارسلونا پاسحگوی خبرنگاران بود.

بنزما درباره تیم 🔻

من همیشه از پوشیدن این پیراهن احساس غرور می کنم زیرا احترام زیادی برای آن قائلم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است. من واقعاً هر روز در اینجا لذت می برم زیرا این باشگاه برای من مهم است. رویای من همیشه بازی در رئال مادرید بوده است و اکنون هر روز در اینجا لذت می برم.‌‌

بنزما درباره مصدومین🔻

ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و این کمکی به ما نمی کند اما اکنون مسابقات مهم در پیش هستند و حال ما خوب است. می توانید آن را در زمین ببینید.

بنزما درباره روحیه تیم🔻

همه ما در یک قایق هستیم ، همانطور که در تمرینات می بینید ، وقتی تیم در تمریناتی که در مسابقات نشان می دهد عملکرد خوبی دارد ، کسانی که همیشه بازی می کنند هر آنچه در توانشان است می دهند.

بنزما درباره بازی 🔻

ما باید هرچه در زمین می توانیم انجام دهیم ، مهم نحوه بازی ما است ، ما نباید روی آنچه آنها انجام می دهند تمرکز کنیم. وقتی فشار می آوریم باید آنها را تا آنجا که ممکن است تحت فشار بگذاریم ، وقتی توپ را بدست می آوریم باید آن را برای مدت طولانی نگه داریم ، زیرا آنها دوست ندارند پشت توپ بدوند.

بنزما دربازه الکلاسیکو🔻

بازی در ال کلاسیکو همیشه آرزوی من بوده است ، از سن جوانی همه بازی های اینچنینی را تماشا می کردند و اکنون من به اندازه کافی خوش شانس هستم که در ال کلاسیکو بازی کنم ، فشار زیادی خارج از زمین وجود دارد ، بنابراین تصور کنید وقتی در زمین هستید چطور خواهد بود ، ما از همه بازیها لذت می بریم ما در برابر بارسلونا بازی می کنیم.

بنزما درباره گلزنی🔻

گلزنی در ال کلاسیکو بسیار ویژه است ، وقتی شما به اندازه کافی موفق به گلزنی شوید ، طعم متفاوتی دارد زیرا ال کلاسیکو است.

بنزما درباره الکلاسیکو 🔻

ما برای برد به ال کلاسیکو می رویم ، زیرا این مسابقه مانند فینال است.‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید