| | |

کنفرانس خبری مارکو رزه سرمربی دورتموند

«من اولین گلم در بوندس لیگا را به فرایبورگ زدم. این یک گل خوب و مهم در برابر ریچارد گلتز بود. من خاطرات خوبی از این ورزشگاه [شوارتزوالد اشتادیون] دارم، اما بازی در آنجا همیشه سخت بوده است. فردا مطمئنا احساس می کنیم بازی دوباره در آنجا به چه معناست.

بازی با فرایبورگ هیچوقت راحت نبوده است. کریستین استرایش در این سالها بسیار خوب عمل کرده است. من برای کریستین و آنچه با فرایبورگ به دست آورده احترام زیادی قائل هستم. فرایبورگ حریفی است که همیشه به خودش باور دارد.»

 

در مورد شکست در سوپرکاپ:

«ما چند اشتباه را [دفعات] زیادی مرتکب شدیم. اما عملکرد تیم هنوز خوب بود و می توانست منجر به پیروزی ما در بازی شود. ما انرژی زیادی در زمین داشتیم، فشار زیادی ایجاد کردیم و موقعیت هایی داشتیم. هر هفته همینطور است و ما می توانیم در خط مقدم باشیم.»

Image

درمورد اکسل ویتسل و جود بلینگهام

«اکسل به ما ثبات داد. کلاس فوتبال او و آرامش او به ما کمک می کند. سخت است که در پست جدید بی عیب و نقص باشید. می توانید فرض کنید او امروز دوباره بعنوان دفاع وسط بازی می کند. از بازی های او بسیار راضی هستم.»

«جود پسر فوق العاده ای است. مشتاق یادگیری و هدفمند است. او می داند که هنوز می تواند در زمینه های خاصی پیشرفت کند. ما هر روز تلاش می کنیم تا او را حتی بهتر کنیم.»

Image

درباره مصدومین بازگشته به تیم و احتمال حضورشان در ترکیب:

«دیروز پنج بازیکن برای تمرینات تیمی برمی گردند ، پس از آن تصمیم می گیریم چه کسی برای فرایبورگ آماده است و چه کسی آماده نیست.

بعد از تمرین نهایی مشخص می شود که چه بازیکنانی در بریزگاو – فرایبورگ در اختیار داریم. متس هوملس ، یولیان برانت ، رافائل گوئررو ، توماس مونیر و امره کان پس از مصدومیت یا ابتلا به کرونا به تمرینات تیمی بازگشتند. ما تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی در ترکیب خواهد بود و و چه کسی نیست.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید