| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

در مورد اینکه آیا او پس از قرعه کشی خوب خوابیده است:

«راستش من خیلی خوب خوابیدم. این یک قرعه خوب است. سه حریف خوب و ورزشگاه های خوب وجود دارد. من واقعا مشتاق تورنمنت هستم.»

«مانوئل نویر رابرت لواندوفسکی و لئون گورتسکا فردا پس از استراحت خود (مقابل برمر) به تیم برمی گردند. کینگزلی کومن آماده است و همچنین در دسترس است.»

Image

درباره تماس با هانسی فلیک :

«ما فقط در مورد لروی صحبت نکردیم، ما در مورد همه کسانی که واجد شرایط برای تیم ملی هستند صحبت کردیم. موضوع در مورد احساس بازیکنان در حال حاضر است. هانسی خودش بازیکنان را می شناسد. من ارزیابی خود را از موقعیت و وضعیت [فعلی بازیکنان] به او به او گفتم.»

 

در مورد لوکاس هرناندز :

«لوکاس امروز با تیم تمرین کرده است. او خیلی خوب کار کرد. وقتی او به 100 درصد [توان عملکردی خود] برسد، به ما خیلی کمک خواهد کرد. اما هنوز برای فردا گزینه نیست.»

 

در مورد هوفمن و گینتر :

«من فقط [در رسانه ها] در مورد آنها  خواندم. در هر دو مورد هیچ چیز مشخص نیست. آنها بازیکنان گلادباخ هستند، بنابراین باید به آن باشگاه احترام بگذارید و در مورد آنها صحبت نکنید. شایعات عجیب و غریب وجود دارد.»

Image

یک دفاع وسط دیگر؟

ناگلسمن :

«ما به اندازه کافی دفاع وسط داریم، سه بازیکن جاافتاده و در تیم تثبیت شده ( هرناندز زوله و اوپامکانو )، و کریس که فصل خوبی در هوفنهایم داشت و تانگوی که استعداد بزرگی است. پاوارد هم می تواند در آنجا بازی کند. ما نمی خواهیم تعداد زیاد و بیش از حدی [بازیکن در این پست] داشته باشیم.»

 

در مورد بازی فردا:

«هرتا تیمی است که به طرز جالبی تقویت شده است. آنها وقتی در ضدحمله بازی می کنند واقعا خطرناک هستند. آنها بازیکنان سریعی روی جناحین دارند. ما باید خوب بازی کنیم و تمام تلاش خود را بکنیم.»

 

در مورد پست سانه :

«من طرفدار تعیین یک پست ثابت برای یک بازیکن نیستم. هر بازیکنی باید در پستهای مختلف بازی کند. فقط اجازه دهید بازیکن فوتبال بازی کند و پیشرفت کند. بگذارید لروی لروی باشد و خواهید دید که عملکرد او به زودی در سطح خیلی بالایی خواهد بود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید