| | |

کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک قبل از بازی با هرتا برلین

«تیم بسیار متمرکز است، اما تفرح هم دارد. تمرین دیروز و امروز خیلی خوب بود. تورنمنت قطر باری بر دوش تیم خواهد بود؛ ما پرواز داریم، سپس بازی های دوشنبه و پنجشنبه. بنابراین وقت زیادی نداریم اما ابتدا ما روی بازی با هرتا متمرکز شده ایم.»

 

درباره مارتینز و گورتزکا :

«خاوی باید دوباره تست بدهد و سپس مشخص می شود که هنوز ویروس دارد یا خیر. باید صبر کنیم و روز به روز نتیجه آزمایش را ببینیم. درباره لئون هم می دانیم که چند روز بیشتر طول می کشد. او هم باید آزمایش شود. همه چیز به این آزمایش بستگی دارد.»

Image

درباره سوله :

«در حال حاضر خط دفاع خوب کار می کند ، اما نیکلاس همیشه یک گزینه است چه در پست دفاع وسط و چه در پست دفاع کناری. او در شالکه عملکرد خوبی داشت. همچنین فراموش نکنید که او مصدومیت طولانی مدت داشته است. خواهیم دید که اوضاع چگونه پیشرفت می کند و او آینده خود را چگونه می بیند. من از او راضی هستم.»

 

درباره جام جهانی باشگاه ها:

«تیم ، کادر مربیگری و باشگاه می خواهند این عنوان را به دست آورند. همه ما می دانیم که این کار آسانی نیست. فقط دو بازی وجود دارد. ما ششمین عنوان قهرمانی را در عرض یک سال را می خواهیم. تیم می تواند تاریخ ساز شود. این هدف ماست.»

Image

در مورد بازی روز جمعه:

«ما می خواهیم پنجمین برد پیاپی را در برلین بدست آوریم و بنابراین به بقیه تیم های بوندسلیگا سیگنال ارسال کنیم که دوباره در مسیر خود هستیم.»

 

درباره دفاع:

«همه 11 بازیکن مسئول دفاع و حمله هستند. من همیشه راضی نیستم. چند نکته جزئی وجود دارد که در تیم رعایت نمی شود. نکته مثبت در مورد حذف ما در جام حذفی، حتی اگر نفرت انگیز باشد، این است که ما زمان بیشتری برای تمرین نکات داریم.»

Image

درباره بازیکنان قرضی:

«مهم اینست که آنها بازی می کنند. جاشوا زیرکزی و کریس ریچاردز دو بازیکنی هستند که من هم دوست داشتم آنها را حفظ کنم. اما برای پیشرفت آنها بسیار مهم است که به تمرین بازی بپردازند. بازیکنانی مانند لام یا آلابا این مسیر را دنبال کردند و سپس بایرن را شکل دادند.»

در مورد اینکه آیا گورتزکا در جام جهانی باشگاهها همراه تیم خواهد بود:

«بعد از تست بعد از قرنطینه، تصمیم گیری می شود که آیا او می تواند به جام جهانی باشگاه ها سفر کند یا نه.»

 

درباره ترکیب تیم در بازی مقابل با برلین:

«در مورد خاوی و لئون ما باید ببینیم که چند روز آینده چه چیزی پیش می آید. ما خوشحال خواهیم شد اگر آنها آماده باشند. نوبل و نیانزو برای ریکاوری در مونیخ خواهند ماند. بقیه بازیکنان آماده هستند. ما یک تیم کوچکتر با 21 یا 22 بازیکن خواهیم داشت.»

 

در مورد اینکه آیا با برنامه آینده بازیها  در ترکیب حالت چرخشی وجود دارد:

«ما می خواهیم کاری کنیم همه بازیکنان را هرچه بیشتر بازی کنند. از نظر کادر فنی، تحت تأثیر عملکرد بازیکنان در چند هفته گذشته قرار گرفته ایم. تیم فشار زیادی تحمل کرده اما سرگرمی و تفریح هم داشته است. هدف ما موفقیت است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید