| | |

کنفرانس مطبوعاتی یولیان ناگلسمان سرمربی لایپزیگ

یولیان ناگلسمن

در مورد باخت در فینال جام حذفی آلمان:

«اگر به بازی فینال برسید و برنده نشوید، مطمئنا ناامیدکننده است. احتمالا همه می توانند آن را درک کنند. و البته بعد از بازی به این موضوع فکر کردم. همه ما دوست داشتیم جام را بدست می آوردیم.»

 

درباره جو در تیم:

«قرنطینه فعلی برای ما کمی خوب است. بطوریکه بازیکنان پس از شکست در جام توانستند بسیار با یکدیگر صحبت کنند. البته آنها ناامید هستند، اما اساسا روحیه خوبی دارند. در حالت ایده آل می خواهیم در لیگ و در پایان فصل به 70 امتیاز برسیم و در حال حاضر فردا رتبه دوم در جدول را تثبیت کنیم.

شما باید بخاطر باخت در فینال جام حذفی [بدست آوردن] آن را از لیست اهدافتان حذف کنید. اکنون هدف ما پیشرفت نسبت به فصل گذشته و ثبت رکوردمان در فصل است. فردا [امروز] با پیروزی بهترین فصل [از نظر بازیهای] خانگی در تاریخ باشگاه را تجربه خواهیم کرد. بچه های ما مایل به انجام تلاش وتکاپوی کامل هستند.

ما همچنین می خواهیم بوندسلیگا عادلانه باشد. ما هیچ رقابتی را [بدلیل وضعیت خوبمان در جدول] خراب نخواهیم کرد. بهرحال برای این مسئله بسیار بلند پرواز هستیم.»

 

دربارهولفسبورگ حریف فردا:

«در مقایسه با ما، ولفسبورگ بدلیل داشتن هدف حضور در لیگ قهرمانان اروپا کمی فشار بیشتری دارد، بخصوص اینتراخت فرانکفورت امروز [دیروز] باید برنده شود.

 

گرگ ها در تمام فصل – با داشتن عناصر ضد پرس و بازیکنان سرحال – بازی بسیار فیزیکی موفق و خوبی انجام می دهند. ضربه های چیپ ووت وگهورست بسیار خطرناک است. به طور کلی، این تیم در خط حمله تهاجمی فرایندهای روشنی دارد. آنها راه حل هایی برای مقابله با 3 و 4 زنجیره [دفاعی] دارند. سرعت آنها بسیار بالا است. آنها همچنین بازیکنان خوبی مانند ریدله باکو در ترکیب خود دارند، که در فرم استثنایی هستند.

من فردا انتظار یک بازی هیجان انگیز، مشابه دو دیدار قبلی مان در این فصل دارم.»

 

در مورد وضعیت مصدومین:

«تایلر آدامز به دلیل مشکلات کمر برای بازی روز یکشنبه در دسترس نیست.

دانیل المو از کبودی ناحیه ماهیچه پشت ساق رنج می برد. مانند لوکاس کلوسترمن و مارسل هالستنبرگ، استفاده از او دربرابر ولفسبورگ همچنان نامشخص است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید