| | |

گواردیولا در مورد مصاحبه استرلینگ: بازیکنان آزاد هستند هرچه می خواهند بگویند

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تأکید می کند که مشکلی با رحیم استرلینگ، مهاجم انگلیسی، ندارد که در مورد احتمال انتقال به رئال مادرید صحبت کرده است.

استرلینگ با توجه به ممنوعیت دو ساله سیتی از رقابت های اروپایی، توسط نشریه اسپانیایی آ اس در مورد پیوستن به رئال مورد پرسش قرار گرفت.

این 25 ساله مجدداً اظهار داشت که “واقعاً در سیتی خوشحال است” اما اعتراف کرد: “من همیشه در معرض چالش ها هستم”.

گواردیولا گفت بازیکنانش “آزاد هستند که آنچه را که فکر می کنند بگویند. ما اینجا نیستیم تا به آنها بگوییم که آنها چه بگویند”.

استرلینگ از زمان پیوستن از لیورپول در قرارداد 49 میلیون پوندی در ژوئیه سال 2016 به یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان سیتی تبدیل شده است.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا روزی دوست دارد برای صدرنشین لالیگا، رئال مادرید، بازی كند، وی به آ اس گفت:

“چگونه می توانم به آن پاسخ دهم؟”

“هیچ کس نمی داند آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من یک بازیکن هستم و همیشه در معرض چالش ها هستم اما در حال حاضر چالش من در سیتی است و واقعاً خوشحال هستم. من الان با سیتی قرارداد دارم و باید به این احترام بگذارم.

استرلینگ در مصاحبه با آ اس

گواردیولا درباره مصاحبه گفت:

“صحبت درمورد مادرید امری عادی است، این طبیعی است.”

“من کاملا به تعهدات بازیکنان خود اطمینان دارم، این اطمینان بخاطر آنچه است که آنها سالهاست که نشان داده اند، هیچ چیز تغییر نکرده است.”

“در پایان فصل هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. با آرامش تصمیم می گیریم چه می خواهیم، اما برای سه ماه آینده این تعهد باورنکردنی خواهد بود.”

گواردیولا گفت: “

“من تکرار می کنم، هنوز تمام نشده است. این کار تمام نشده است، ما تجدید نظر خواهی می کنیم و می بینیم چه اتفاقی می افتد.”

گواردیولا پس از پیروزی روز چهارشنبه لیگ برتر برابر وستهام تأیید كرد كه بدون توجه به نتیجه درخواست تجدید نظر در این باشگاه خواهد ماند و “حقیقت پیروز خواهد شد”.

این مربی 49 ساله اسپانیایی در سال 2016 پس از کسب 7 جام در سه سال حضور در بایرن مونیخ به سیتی پیوست و تا به امروز عناوین پیاپی لیگ برتر را به همراه جام حذفی و جام اتحادیه را دوبار به دست آورده است، با این شانس که برای تکمیل هتریک در فینال ماه آینده مقابل استون ویلا حاضر خواهد شد.

روز جمعه در پاسخ به این سؤال كه آیا ممنوعیت دو ساله برای نقض مقررات فیرپلی مالی یوفا به نوعی باعث قضاوت در مورد دوران او در باشگاه خواهد شد، گفت:

“من نمی توانم آن را تغییر دهم. من می دانم كه چقدر سخت كار می كنیم و به آن افتخار می كنم آنچه ما این سالها با هم انجام داده ایم.”

“من نظر متفاوتی دارم، هیچ کس به ما از خارج کمک نمی کند، ما روز به روز کار خارق العاده ای انجام می دهیم، بازی به بازی و هیچ چیز نظر من را تغییر نخواهد داد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید