| | |

یووه به دنبال جذب مهاجم جدید

یوونتوس قصد دارد در تابستان یکی از بین گابریل ژسوس، تیمو ورنر و مائورو ایکاردی را خریداری کرده و جایگزین گونزالو هیگواین کند.

به گزارش توتو اسپورت چاپ تورین، قهرمان ایتالیا به دنبال یک مهاجم زیر 30 سال در تابستان است و گزینه های چون ایکاردی، ورنر و ژسوس را به عنوان اهدافی قابل دستیابی برای جایگزینی هیگواین شناسایی کرده است. مهاجم آرژانتینی 32 ساله است و قراردادش در پایان فصل بعد به اتمام می رسد. یوونتوس در تابستان گذشته سعی داشت تا ال پیپیتا را به فروش برساند، اما وی مخالفت کرد، زیرا می خواست بار دیگر با مائوریتزیو ساری کار کند.

بیانکونری در ژانویه به جذب ارلینگ هالند لینک شده بود، اما مهاجم نروژی از سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوست. بانوی پیر همچنین در سال های اخیر به جذب مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر نیز لینک شده بود، اما اعتقاد بر این است که در تابستان پیش رو هم فرصت دیگری برای جذب ایکاردی خواهد بود.

گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچستر سیتی که زمانی هم به اینتر لینک شده بود، با توجه به نیمکت نشینی و عدم تایم مناسب بازی، می تواند در پایان فصل منچسترسیتی را ترک کند.

ورنر همچنان به لیورپول هم لینک شده است. مهاجم آلمانی در این فصل و در تمام رقابت ها، تاکنون 28 گل برای لایپزیش به ثمر رسانده است که 21 گل آن در بوندسلیگا به ثمر رسیده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید