بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال آلمان در زمینه هانسی فلیک به همراه صحبتهای رودی فولر مربی موقت

فوتبال۷۲۴ – جلسه سهامداران و هیئت نظارت DFB GmbH و شرکت KG امروز به پیشنهاد رئیس فدراسیون تصمیم گرفتند مربی ملی هانسی فلیک و دو دستیار مربی مارکوس سورگاند دنی رول از وظایف خود فوری کناره گیری کنند

برند نویندورف:

🎙 «کمیته ها توافق کردند که تیم ملی بزرگسالان مردان پس از نتایج ناامیدکننده اخیر به انگیزه جدیدی نیاز دارد. ما باید به روحیه خوش‌بینی و اعتماد به نفس قهرمانی اروپا در کشور خود نگاه کنیم. برای من شخصاً این یکی از سخت ترین تصمیمات دوران مسئولیتم تاکنون بوده است. زیرا من از هانسی فلیک و دستیارانش به عنوان کارشناسان و افراد فوتبال قدردانی می کنم. اما موفقیت ورزشی اولویت اصلی DFB است. بنابراین این تصمیم اجتناب ناپذیر بود.»

رو ی فولر موربی موقت :

🎙”ما باید چیزی را تغییر دهیم.هانسی فلیک در چند ماه گذشته خود را فرسوده کرده است؛ او به همراه تیم مربیگری‌اش، همه چیز را برای بازگشت پس از خروج جام جهانی در قطر داده است. متأسفانه، ما باید درک کنیم که تا امروز این موفقیت آمیز نبوه است. بازی ژاپن به وضوح به ما نشان داد که دیگر نمی توانیم در این شرایط پیشرفت کنیم. این لحظه برای من آسان نیست، زیرا در فوریه به فدراسیون پیوستم تا از هانسی فلیک در همه راه ها حمایت کنم. از او حمایت کنیم تا بتواند در ورزش موفق باشد و من اعتقاد راسخ داشتم که به عنوان مربی ملی می تواند تیم ملی ما را به مسیر اصلی بازگرداند.اما اکنون باید مسئولانه عمل کنیم، باید چیزی را تغییر دهیم تا بتوانیم نقش مهم و جاه طلبانه میزبانی در مسابقات قهرمانی اروپا در کشور خودمان را ایفا کنیم که همه ما به آن امیدواریم. این همان چیزی است که هواداران در آلمان به درستی از ما انتظار دارند. بنابراین من به طور موقت مراقب تیم ملی برای یک بازی مقابل فرانس با هانس وولف هستم.فوری ترین کار در این صورت استخدام یک مربی ملی خواهد بود که به سرعت تیم ما را دوباره هماهنگ کند و آن را برای مسابقات بزرگ قهرمانی اروپا در سال آینده آماده کند، زیرا همه ما امیدواریم که انگیزه های مثبتی برای فوتبال آلمان و همچنین برای کل کشور ما وجود داشته باشد. مربی ملی میخواهیم که در درازمدت تیم ملی را به سطحی که ما می شناسیم و از آن انتظار داریم ارتقا می دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید