ام باپه به رئال مادرید
| | | | |

انتقال رایگان ام باپه به رئال مادرید ، پاریسی ها موافق این ایده هستند

فوتبال724– براساس گزارش ها، پارس سن ژرمن برای احتمال از دست دادن کیلیان ام باپه به طور رایگان در سال 2022، در صورت پیوستن آزاد ام باپه به رئال مادرید آماده است.

با این حال، قهرمان فرانسه تمام تلاش خود را می کنند تا مهاجم خود را برای عقد قرارداد جدید متقاعد کنند.

پی اس جی برای فروش کیلیان ام باپه به رئال مادرید بسیار سرسخت است، آنها ترجیح می دهند که او قراردادش را تمام کند و به صورت رایگان در سال 2022 به مادرید برود.

رئال مادرید در نظر داشت تابستان امسال ام باپه را با یک پیشنهاد خیره کننده، که احتمالاً رکورد نقل و انتقال نیمار را می شکست، جذب کند، تا یک شماره 9 کامل را برای بلند مدت در برنابئو داشته باشند. اما به دلیل بحران کروناویروس و تأثیر اقتصادی آن، برنامه های جذب ام باپه توسط لوس بلانکوس برای 12 به تاخیر افتاده است، به این معنی که به جای امسال، مادریدی ها سال آینده تلاش خواهند کرد که با پاریسی ها به توافق برسند.

با این حال طبق گفته آ اس، پاری سن ژرمن همچنان مصمم است که برنده جام جهانی را به هیچ قیمتی به رئال نفروشد، بنابراین ترجیح می دهد که وقتی قرارداد او در سال 2022 منقضی شود به صورت آزاد از پاریس برود.

غول های اسپانیایی اطمینان دارند که امباپه قراردادش را در پاریس تمدید نخواهد کرد، زیرا می خواهد از پی اس جی جدا شود.

با این حال، ESPN گزارش می دهد که باشگاه فرانسوی منتظر اتمام قرنطینه کروناویروس است، تا این بازیکن 21 ساله را پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد با یک حقوق نجومی بکشاند.

باشگاه مادریدی با رد کردن علاقه اش به ام باپه و هم تیمی اش نیمار سعی داشت پاریسی ها را خشنود نگهدارد. اما، وقتی که زین الدین زیدان اعلام کرد که هموطنش در آرزوی بازی برای رئال مادرید است، همه پل هایی را که پرز ساخته بود خراب کرد.

سرمربی رئال در ماه نوامبر گفت:

در حال حاضر او برای پاری سن ژرمن بازی می کند، در آینده خواهیم دید که این تغییر می کند. من می دانم که او همیشه می گفت رویای بازی در رئال مادرید را دارد.

مدیر ورزشی پی اس جی، لئوناردو، ناراحت شد. او گفت:

صادقانه، این کمی مرا آزار می دهد. الان زمان صحبت کردن در مورد رؤیاها و چیزهای مشابه نیست. رئالی ها باید این صحبت ها را تمام کنند. ام باپه برای ما بسیار مهم است و نباید تمرکز او را به هم بریزند.

وی بهترین بازیکن فرانسه، قهرمان جهان و بهترین بازیکن جهان است. این زمان آن نیست که سعی کنیم او را به هم بریزیم. وقت آن است که این شایعات متوقف شود. او هنوز دو سال و نیم دیگر با ما قرارداد دارد.

زیدان “عشق” خود را نثار ام باپه کرد. ام باپه هم اعتراف کرد که زیزو “اولین بت” او بوده و زمان کودکی پوستر ستاره سابق رئال مادرید را به دیوار اتاق خوابش چسبانده بوده است.

سپس توماس توخل، سرمربی پی اس جی هم درگیر این مساله شد و گفت:

من نمی دانم چه میزان اشتیاق در زیدان نسبت به ام باپه وجود دارد. بعضی اوقات شما عاشق بازیکنانی هستید که نمی توانید آنها را داشته باشید.

و لئوناردو با بی اعتنائی افزود:

ام باپه صد درصد در پاریس خواهد ماند.

مباپه از زمان ساخت انتقال از موناکو به پی اس جی در سال 2017 که در ابتدا به صورت قرضی بود، 90 گل به ثمر رسانده است.

اما تنش بین مهاجمان و توخل بر سر برخی از تعویض ها افزایش یافته است، از جمله در پیروزی 5-0 مقابل مون پلیه در ماه فوریه.

نوشته‌های مشابه