| | | |

حمایت غول‌های بوندسلیگا از لیگ۳و بوندسلیگا بانوان

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از اشپیگل، لیگ فوتبال آلمان (DFL) می خواهد به باشگاه های لیگ دسته 3 و بوندسلیگا بانوان که توسط Covid 19 تهدید می شوند ، کمک کند. قرار بود یک جلسه در مجمع عمومی DFL امروز پنجشنبه (از ساعت 11 صبح) انجام شود. درمجموع 7.5 میلیون یورو قرار است در اختیار باشگاههای دو لیگ قرار گیرد. این موضوع در مورد تیم هایی که یک باشگاه بوندس لیگا به عنوان سرپرست خود دارند ، مانند تیم بانوان و تیم دوم از بایرن‌مونیخ و تیم بانوان ولفسبورگ اعمال نمی شود.

این پول از چهار باشگاه که سهمیه لیگ قهرمانان آلمان را دارند یعنی بایرن‌مونیخ ، دوررتموند ، لایپزیگ و بایرلورکوزن دریافت می شود. چهار باشگاه در پایان ماه مارس اعلام كردند كه در مجموع 20 میلیون یورو برای باشگاههای لیگهای پایین كه از نظر اقتصادی درفشار هستند اختصاص می‌دهند.

چهار تیم فعال در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری در ابتدا سهم خود را از محل درآمد رسانه سازمان لیگ‌های فوتبال المان در فصل آینده کنار می گذارند.درباره نحوه توزیع وجه اختلافاتی در بوندس لیگا و لیگ دسته سوم وجود داشته است.

اما اکنون با مشورت با چهار باشگاه، مجمع بوندسلیگا راه حل دیگری پیدا کرده است. 7.5 میلیون یورو از بودجه بایرن‌مونیخ ، دورتموند ، لایپزیگ و لورکوزن اکنون برای یک کمپین همبستگی استفاده می شود.یعنی برای لیگ 3 و بوندسلیگای بانوان مبلغی در حدود شش رقم ​​برای هر باشگاه پرداخت می شود. توزیع دقیق باید در DFL مورد بحث قرار گیرد …

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید