|

دانیل داوری دروازبان ایرانی/لهستانی تیم روت ویس اسن ،مرد بازی با بایر۰۴لورکوزن در مصاحبه با فدراسیون فوتبال آلمان

به گزارش فوتبال۷۲۴ دروازه بان دانیل داوری در پیروزی پرشور مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی المان دروازبان تیم روت ویس اسن مقابل بایر۰۴لوزکوزن سیو های زیادی انجام داد و فصل خودش را در تاریخ باشگاه نوشت. ملی پوش سابق ایران درباره پیروزی 2-1 صحبت میکند

روت ویس اسن یک باشگاه بزرگ دیگر را نیز شکست داد ، زیرا قبلاً ارمنیا‌بله‌فلد و دوسلدورف را از جام پوکال خارج کرده بود. کلید صعود شما به مرحله یک چهارم نهایی چیست؟🔻

ما مجبور شدیم در طول مسابقه چند دوره سخت را تحمل کنیم و واقعاً خوب دفاع کردیم. ما نیز گاهی اوقات کمی شانس را در کنار خود داشتیم. شما به آن نیاز دارید پس از پشت سر گذاشتن ، ما دو حرکت عالی را کنار هم قرار دادیم و از نظر فنی از فرصت های خود استفاده کردیم. باور نکردنی است که ما توانستیم در وقت اضافی بازی را در مقابل چنین تیم قوی برگردانیم.

شما به “دوره های سخت” اشاره کردید. بایر۰۴لورکوزن در بخشهای زیادی از بازی به وضوح در اوج بود ، اما قادر به ایجاد موقعیت های زیادی نبود🔻

داوری: درست است. در بعضی مواقع ، لوركوزن نشان می داد كه آنها واقعاً چقدر خوب هستند. تصادفی نیست که آنها در نزدیکی صدر بوندسلیگا قرار دارند ، اما ما مانند شیرها جنگیدیم و درخشش خوبی داشتیم.

آیا واقعاً اعتقاد داشتید که می توانید این کار را انجام دهید؟🔻

داوری: پیش از بازی می دانستیم که با چه تیمی بازی می کنیم و چه چیزی در راه است. واضح بود که برای رسیدن به چنین بردی باید همه چیز دور هم جمع شود. ما نیاز به داشتن یک روز خوب و همچنین بیش از کمی شانس داشتیم. ما می دانستیم که حداقل فرصت هایی خواهیم داشت.

به عنوان یک بازیکن احساس می کنید که یک بازی چگونه پیش می رود. از چه زمانی به معجزه ایمان آوردید؟🔻

داوری: وقتی وقت اضافی 0-0 می شود ، ناگهان همه چیز ممکن است. تفاوت این است که کلاس دیگر یک عامل تعیین کننده نیست. هر بازیکن تیم می دانست که باید کاملاً همه چیز را در آن نیم ساعت ارائه دهد. بعد از تساوی 1-1 ، دانستیم که می توانیم کاری عظیم انجام دهیم.

آیا از نظر ذهنی خود را برای ضربات پنالتی آماده کرده بودید؟🔻

داوری: من دقیقاً تا سوت پایان بازی متمرکز بودم. در برابر چنین تیمهای طبقه بالا ، که بازیکنان با کیفیت زیادی در آن جمع شده اند ، همیشه باید فکر کنید که اتفاقات ممکن است در یک ثانیه رخ دهد.

وقتی داور ، دانیل شلاگر ، برای بررسی حادثه قبل از گل پیروزی ، به مانیتور رفت ، چه چیزی در ذهن شما بود؟🔻

داوری: فقط امیدوار بودم داور به دایره وسط اشاره کند و گل را تأیید کند. فقط بعد از آن فهمیدم که او خودش گل را چک نمی کند بلکه حادثه ای را می دید که می توانست یک پنالتی برای ما ایجاد کند. خوشبختانه همه چیز برای ما خوب شد. با بازی در لیگ چهارم ، ما عادت به VAR نداریم. آن لحظات فقط استرس بود. همه ما واقعاً خوشحالیم که این کار را انجام داده ایم.

مربی تیم ، کریستین نیدارت و پیتر بوز ، هر دو پس از بازی از عملکرد شما تعریف ویژه ای کردند. آیا آن بهترین بازی شما برای تیم ایسین بود؟🔻

داوری: قطعاً بیش از هر مسابقه دیگری در این فصل باید مقابل بایر 04 کار کنم. در مسابقات رجیونالیگا ، به طور معمول در هر بازی یک یا دو لحظه وجود دارد که باید کاملاً در آن حضور داشته باشم. این بار فرصت بیشتری داشتم که برجسته شوم.

روت ویس اسن برای اولین بار پس از 27 سال به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته است. آن برای شما چه معنی دارد؟🔻

داوری: اینکه دو تیم بوندس لیگا و یک تیم لیگ دسته دوم را ناک اوت کنیم چیزی نیست که ما آن را مسلم بدانیم. این یک چیز کاملاً خاص برای یک باشگاه رده چهارم است. من برای این تیم و این باشگاه بسیار خوشحالم.

به عنوان تنها تیم باقی مانده در خارج از سه بخش برتر ، روت ویس اسن همچنان از برتری خانگی در مرحله یک چهارم نهایی برخوردار خواهد بود. آیا چیزهای بیشتری برای آمدن وجود دارد؟🔻

داوری: هر چیزی در یک بازی امکان پذیر است . حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در قرعه کشی یکشنبه چه تیم به ما می‌خورپ

آیا باشگاه خاصی وجود دارد که بخواهید در محله ها با آن روبرو شوید؟🔻

 

داوری: ما نمی توانیم روی آن تأثیر بگذاریم ، بنابراین هرچه که هست آن را مورد توجه قرار خواهیم داد. هنگامی که در ابتدای سال بایر لورکوزن را به تساوی کشاندیم ، بسیاری از افراد به اصطلاح متخصص می گفتند که آنها خیلی کفت به دور بعد رفتند. ما نمی خواستیم کارها را برای حریفان بسیار آسان کنیم. ما الان فقط با خونسردی منتظر قرعه کشی هستیم. هر اتفاقی بیفتد ، ما چیزی برای از دست دادن نداریم. در اصل همه چیز مثبت از اینجا است.

روت ویس اسن برای ارتقا و کسب عنوان در منطقه دسته چهارم می جنگد. روز شنبه با سخت ترین حریف خود ، بوروسیا دورتموند زیر۲۳سال روبرو می شوید. آیا فشار زمان اضافی می تواند مسئله ساز باشد؟🔻

داوری: فکر نمی کنم اینطور باشد. یک چیز روشن است؛ همه ما باید سریع بهبود یابیم تا بتوانیم روز شنبه همه چیز را دوباره به بازی بدهیم. فعلاً از این لحظه لذت خواهیم برد اما توجه ما به مسابقه دورتموند معطوف خواهد شد که بدون توجه به هزینه ای که داریم می خواهیم در آن پیروز شویم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید