| | |

مصاحبه پپ‌گورادیولا و دیبروینه پس از پیروزی منچسترسیتی بر بوروسیادورتموند

به گزارش فوتبال۷۲۴ با وجود پیروزی دیرهنگام ، تیم پپ هنوز کارهای زیادی در بازی برگشت لیگ قهرمانان در سیگنال ایدونا پارک باید انجام دهد

کوین دی بروین ،کاپیتان منچسترسیتی اعتراف کرد که تیمش پس از کسب پیروزی 2-1 مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه ، باید امتیاز بیشتری کسب کند.

قبل از اینکه مارکو رویس با ضربه دقیقه ۸۴ دروازه حریف را باز کند ، دیبروینه در نیمه اول دروازه حریف را باز کرد.

فیل فودن در دقیقه 90 یک پیروز مهم دیرهنگام را به دست آورد ، اما سیتی هنوز در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی هفته آینده کارهای زیادی برای انجام دارد.

 

دیبروینه به BT Sport گفت:🔻

“ما نحوه بازی آنها را دیدیم.” آنها با توپ خیلی خوب بازی كردند. بعضی اوقات باعث برخی مشکلات می شود. فکر می کنم در نیمه اول در یافتن موقعیت ها کمی مشکل داشتیم اما در نیمه دوم چند موقعیت ایجاد کردیم.
“ما احتمالاً باید کمی بیشتر گل می زدیم اما واضح است که وقتی آنها به 1-1 بازگشتند ، کمی شرم آور بود اما این اتفاق می افتد. من فکر می کنم واکنش واقعاً خوب بود ، بنابراین همین هم برای کسب پیروزی خوب است. ما می دانیم که 2-1 یک امتیاز دشوار است اما حداقل برای بازی برگشت پیش هستیم. “

سرمربی سیتی ، پپ گواردیولا افزود:🔻

دورتموند قدرتمند است ، کیفیت خوبی با بازیکنانی که در اختیار دارند و انجام کاری که می خواهیم انجام دهیم دشوار است اما 2-1 و هفته آینده شانس خوبی داریم.”ما می خواهیم بازی را تماشا کنیم. ما چند چیز را تنظیم می کنیم تا به آنجا برویم و سعی کنیم بازی را ببریم. بازی بعدی لیدز است و سپس به آلمان می رویم تا بازی را برنده شویم.
“بوروسیا دورتموند یک باشگاه از لیگ قهرمانان است. ما یک بازی دیگر در آنجا داریم و با نتیجه 2-1 سعی خواهیم کرد گلهای بیشتری دز آنجا برای پیروزی به ثمر برسانیم.

“پپ ، هرگونه شکایت از رفتار داور را رد کرد و افزود که اعتقاد او این است که داوران در مسابقه کار بسیار خوبی انجام داده اند.

گواردیولا درباره درخواست امضا داور از هالند گفت:🔻

“آنها به من گفتند – من آن را ندیدم.” “شاید او یکی از طرفداران هالند است چرا که نه؟”شاید برای پسر و دخترش بود. من قبلا هرگز آن را ندیده ام اما آنها کار خوبی انجام دادند.”داوران درخشان بودند ، بازی مشکلی نداشت بنابراین بعد از VAR این پنالتی اعلام‌نشد
دیگران به من گفتند این پنالتی نبود.
“و بعد از عمل بلینگهام ، پای او بالاتر از حد انتظار بود ، بنابراین خطا بود. مانند گذشته این تأثیری نداشت.”

 

اگرچه من سیتی از گل پذیرفتن در خانه خوشحال نخواهد شد ولی آنها در المان تنها یک تساوی نیاز دارند.

شاگردان گواردیولا در تمام فصل فقط 3 بازی را باخته اند و از ماه نوامبر تنها یک بار شکست خورده اند.

سیتی با رسیدن به فینال جام کارابائو ، نیمه نهایی جام حذفی انگلیس و برتری برتر در لیگ برتر ، هنوز در تلاش برای کسب چهار جام است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید