| | |

همیشه بهانه ای وجود دارد:کلوپ پس از باخت لیورپول به رئال مادرید ، به داور برای رفتارش با مانه انتقاد کرد

به گزارش فوتبال724 سرمربی قرمزها پس از شکست تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا از فلیکس برایچ عصبانی شد

یورگن کلوپ پس از شکست لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید ، داور فلیکس بریچ را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت که این مقام آلمانی “مشکل شخصی” در برابر ستاره سرخ پوشان سادیو مانه داشته است.

کلوپ پس از بازی به BT Sport گفت:🔻

 

“اگر می خواهید به نیمه نهایی بروید ، باید حق این کار را بدست آورید.” “ما امشب چنین کاری نکردیم ، به خصوص در نیمه اول. تنها نکته خوبی که می توانم بگویم گل بود.”

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از مسابقه در مورد کیتا افزود:🔻

“بله ، این تاکتیکی بود. این مواردی است که من در کار دوست ندارم. شما این کار را می کنید و مثل اینکه یک بازیکن مسئول عملکرد در نیمه اول دیده می‌شود
“نبی مسئولیتی در قبال آن نداشت. او مدتی بازی نکرد ، به خصوص نه از ابتدا. نبی در بازی خوب نبود ، اما صادقانه بگویم در آن لحظه می توانستم چند تغییر دیگر ایجاد کنم.

“این در مورد کیتا نبود ، اما من این کار را کردم و اکنون از این بابت خوشحال نیستم زیرا ما صحبت می کنیم که مسئولیت کیتا است. واقعا اینطور نبود.

سرمربی قرمزها به خبرنگاران گفت:🔻

“وضعیت سادیو ، باید بگویم که داور امشب چه کاری انجام داد ، من نمی فهمم. برای من این چیزی شخصی بود ، زیرا او با اوضاع با سادیو کنار آمد ، این یک خطای واضح است ، مثل اینکه یک شیرجه بود یا چیزی دیگر.
“و از آن لحظه هر وقت سادیو زمین میخورد ، دیگر خطایی نمیگرفت. این درست نیست.
“این همان چیزی است که من به او گفتم بعد از بازی گفتم، که من فقط فکر کردم او با مانه بی انصاف است ، و اینطور است.البته “این هیچ چیزی را تغییر نمی دهد. او بازی را از دست نداد ، ما به اندازه کافی خوب نبودیم ، اما در این لحظات فقط به یک پاسخ خوب احتیاج داریم.. “

کلوپ در ارزیابی این بازی گفت🔻

“راست و درست ، ما لیاقت پیروزی امشب را نداشتیم. ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. این اولین نگرانی من است. به خصوص در نیمه اول ، ما به اندازه کافی فوتبال خوب بازی نکردیم.
“ما گل اول را خوردیم ، سپس گل دوم را روی بشقاب برای آنها سرو کردیم. اما این مشکل واقعی بازی نبود. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم ، فوتبال بهتری ارائه کردیم ، سعی کردیم با تهدید ضد حمله ای که در مقابل تیم رئال مادرید واقعاً پرشور و با دفاع عمیق بود ایجاد کنیم.”ما یک گل زدیم ، که واضح است تنها نکته مثبت امشب است. آیا لیاقت ما بیشتر از 3-1 بود؟ من مطمئن نیستم که بتوانم صادقانه بگویم بله

 

دیدار برگشت چهارشنبه آینده در آنفیلد برگزار می شود ، لیورپول به دنبال انجام کاری است که در نیمه نهایی با بارسلونا در سال 2019 انجام داد. جبران شکست بازی رفت در خانه.

آنها مجبور خواهند بود بدون حمایت طرفدارانشان این کار را انجام دهند ، چون که بازی پشت درهای بسته انجام می شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید