روملو لوکاکو اینترمیلان
| | | |

روملو لوکاکو مهاجم اینترمیلان : من بهترین دوران فوتبال خود را می‌گذرانم

فوتبال724– روملو لوکاکو مهاجم اینترمیلان پس از بازی اینتر در لیگ قهرمانان و برد بوروسیا مونشن گلادباخ پاسخگوی خبرنگاران بود.

بسیاری می گویند شما روح این تیم هستید. آیا اینگونه فکر نمی کنید؟

من فقط یکی از 25 نفر در یک تیم هستم، و من می خواهم به خاطر پیروزی تمام توانم را بدهم.  من فصل دوم را در اینتر می‌کذرانم و خوشحالم که همراه با این بچه ها بازی می کنم. از آنجا که من از منچستر به اینجا آمدم سعی می‌کنم بهترین فوتبالم را نشان می دهم. ما همه در حال رشد هستیم.

با نتیجه 1: 3، بوروسیامونشن‌گلادباخ مجبور به بستن بازی بودند. در عوض، ما موقعیت برتری خود را دست دادیم، و خوش شانس بودیم که در انتهای مسابقه یک گل آفساد وجود داشت. ما باید همه پیشرفت کنیم. کل تیم امیدوار است که این پیروزی امروز برای آینده انگیزه باشد.

امروز شما در این زمینه بسیار احساسی بودید. چرا؟

من در آن صحنه عصبانی بودم، ما در موقعیت دو به دو نفر بودیم، و لحظه ای از دستم رفت. در 40 دقیقه اول مسابقه، ما به راحتی از دفاع ما عبور کردند و سپس مشکلات شروع شد. شما باید از اشتباهات خود یاد بگیرید.

آیا این پیروزی فصل را برای اینتر تغییر می دهد؟

من امیدوارم، اما ما باید ادامه دهیم. در روز شنبه، ما باید در برابر بولونیا بازی کنیم. فصل گذشته ما بازی با آنها را از دست دادیم. ابتدا سعی خواهیم کرد در مسابقه آینده پیروز شویم و سپس در مورد بقیه بازی‌ها فکر کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید