| |

شدیدا تحت تاثیر بایرن: بازی های حرفه ای توسط هانسی فلیک

تیم ملی آلمان در آینده با مربیگری فلیک در تیم ملی چه شکلی است؟ کروس از تیم کناره گیری کرده است. اوضاع برای گوندوگان سخت می شود. کیمیش و گورتسکا اجزای جدایی ناپذیر تیم هستند. موسیالا بازیکن امیدبخش در تیم است.

بعد از جام جهانی 2018 شوکه کننده در روسیه، یواخیم لوو از هیچ کلمه ای استفاده نکرد. در ضمن مربی سابق تیم ملی خداحافظی ناگهانی و خشنی با توماس مولر متس هوملس و جروم بواتنگ در مارس 2019 انجام داد. رضایت دو بازیکن از این گروه سه نفره زود بازنشسته شده از تیم ملی، جلب شد و کمی قبل از شروع جام ملتهای اروپا به تیم ملی بازگردانده شدند. و اکنون که: میانگین سنی تیم آلمان در یورو 27.55 سال بود نسبت به سه سال پیش در روسیه که میانگین سنی 27.57 بود نمی توان از جوان سازی بنیادی صحبت کرد.

 

بازیکنان منتظر شروع مجدد تحت نظر فلیک هستند

در پایان بازی 0-2 در ومبلی، و پس از باخت برابر انگلیس، وقتی همه چیز در زمان حال خیلی دیر بود، سازمان آینده وارد زمین شد درحالیکه نتیجه مرحله یک هشتم نهایی [بخاطر کم کاری های گذشته] قطعی شده بود و تقریبا مربوط به مساله ای از گذشته بود.

در دقیقه 92، لو در آخرین بازی و یکصد و نود و هشتمین بازی اش آخرین تعویض خود را انجام داد. مولر نماد امید برای رنسانس و روح تیم قهرمان جهان در سال 2014، مجبور شد زمین را در وقتهای تلف شده ترک کند. بازیکن جوان تیم، جمال موسیالای 18 ساله، به مدت دو دقیقه اجازه حضور در زمین یافت. چرا؟ چون او در انگلیس زندگی کرده بود و در جوانی چلسی بازی کرده بود؟

تعویضهای خیلی دیرهنگام و تمایل اندک برای ریسک پذیری، عدم شهامت برای تغییر در سیستم تیم، عدم انعطاف پذیری تاکتیکی – هانسی فلیک می تواند همه این کارها را بهتر و از ماه سپتامبر انجام دهد و دستیار لوو مربی موفق تر سابق بایرن که تقریباً – مربی بایرن هم نبود میراث لوو را به دست می گیرد. از محافل فوتبالی می فهمیم که آنها منتظر راه اندازی مجدد، و تنظیم مجدد تحت فلیک هستند – همچنین به این دلیل که او سیستم 4 دفاعی را ترجیح می دهد.

 

برای ایلکای گوندوگان سخت خواهد بود

تیم ملی به خون تازه و خط مشی مشخصی احتیاج دارد: دیگر فقط نقاط ضعف را از بین نبرید، بلکه بگذارید قویترین ها در جایی بازی کنند که قویتر هستند. بعنوان مثال یوزوآ کیمیش که دفاع راست زیر نظر لوو بدلیل نداشتن سطح قابل قبول در این پست، با مشکل روبرو بود: فلیک به مقر سابقش بایرن، و موتورخانه کیمیش و لئون گورتسکا در این مقر تکیه خواهد کرد.

این کار در آینده برای ایلکای گوندوگان (30 ساله)، که گاهی در تورنمنت یورو تنبل است، دشوار خواهد بود. گزینه دیگر فلوریان نویهاوس (24 ساله) از باشگاه گلادباخ است، که بسیار مورد تحسین و تمجید لوو است، اما یک دقیقه در یورو استفاده نمی شود.

 

چه اتفاقی برای توماس مولر خواهد افتاد؟

تونی کروس قبلا عواقب آن را پذیرفته است. این بازیکن 31 ساله روز جمعه با استعفای ابتکاری و پیش دستانه خود لطف بزرگی به فلیک کرد و بدین ترتیب از بحث در مورد ارتباطش با تیم ملی با توجه به جام جهانی 2022 در قطر جلوگیری کرد.

زیرا: بازیساز رئال مادرید هنوز یک توزیع کننده و ریتم دهنده مهم است، اما به نظر می رسد بالاتر از اوج خود و در سراشیبی افت است. هنگامی که نوبت به پرسینگ، لحظات تاثیرگذار و روشن کردن توربوی تیم می رسد، دستگاه تغییر دهنده ریتم این بازیکن آشکارا معیوب است.

همچنین در مورد مولر به عنوان نیروی محرکه تیم  بحث هایی – و همراه با برخی تردیدها – وجود خواهد داشت. اما فلیک یکی از طرفداران مولر (31 ساله) است و مولر حکم بازوی کشیده او در زمین می باشد. متس هوملس (32 ساله) می خواهد “چند هفته دیگر” در مورد ادامه دادن در تیم ملی تصمیم گیری کند. از نظر او، ماتیاس گینتر می تواند کانون توجه قرار گیرد. مدافع چپ مارسل هالستنبرگ نسبت به رابین گوسنس – که تنها در یک بازی فروغ داشت – به بازی در سیستم 4 دفاعی نزدیکتر هست، عجیب احتمالی یک ضربه ، به چهار دفاع نزدیکتر است.

 

برآوردی درباره سرژ گنابری و لروی سانه

فلیک خط حمله را حول کای هاورتز، که با استعدادترین مهاجم گروه سنی خودش است، ایجاد می کند و سعی می کند سرژ گنابری را به مسیر خود برگرداند. در مورد تیمو ورنر، مربی توماس توخل در چلسی باید دوباره کارهای توسعه را انجام دهد و بازی او را بهتر کند. همین کار باید در مورد لروی سانه انجام بشود. آیا یولیان ناگلسمن مربی جدید و جانشین فلیک می تواند به استعداد فوق العاده ای در بایرن مونیخ دست یابد و از او یک بازیکن متفاوت، جنگنده تر، برونگرا تر و دارای کاریزمای مثبت تری بسازد؟ پپ گواردیولا، یوگی لوو و تا حدی نیز فلیک در بایرن در این کار ناکام ماندند.

 

خون تازه برای تیم ملی آلمان: گزینه هایی بنام ویرتز و انمچا

مانوئل نویر پیر (35 ساله) پیش از مسابقات اعلام کرده بود که می خواهد زیر نظر فلیک ادامه دهد. این دروازه بان پایه اصلی مربی جدید ملی است. از تیم قهرمان اروپا زیر 21 سال به سرمربیگری اشتفان كونتس، دفاع راست ریدله باكو (23 ساله) كه پتانسیل این را دارد که در پستش بطور منظم در ترکیب باشد و همچنین مهاجم تمام عیار فلوریان ویرتز (18 ساله) بعنوان جانشین مولر و مهاجم وسط لوكاس انمچا (22 ساله) می توانند به تیم فلیک راه پیدا کنند.

 

بجنب هانسی، دنیا متعلق به شجاعان است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید