| |

وضعیت مثبت مذاکرات با جمال موسیالا برای بازی در مانشافت

اولیور بیرهف گفتگوهای مثبت با جمال موسیالا در تایید بازی برای آلمان بجای انگلیس را فاش کرد.

بیرهوف و یواخیم لوو همچنان به متقاعد کردن موسیالا به بازی در مانشافت اطمینان دارند.

الیور بیرهوف ، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان در حضور اخیرش در بیلد لایو، گفت كه بحث های مثبتی با جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ وجود داشته است تا او را متقاعد كند تا به جای انگلیس در مانشافت بازی كند.

یواخیم لوو سخت تلاش کرده است تا موسیالا را متقاعد کند که تیم آلمان را به جای تیم گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس انتخاب کند، و حتی پس از پیروزی 4-1 بایرن مقابل هوفنهایم در آخر ماه گذشته حتی با این بازیکن و مادرش دیدار کرد.

بیرهوف در بیلد لایو گفت:

«ما [با جمال] یک گفتگوی بسیار خوب و آزاد داشتیم، حالا منتظر بمانیم و ببینیم این پسر چگونه با احساسش تصمیم می گیرد تا در کدام کشور بازی کند. ما به وضوح به او نشان دادیم كه در مورد او چه فكر می كنیم و اطمینان داریم كه او می تواند به یك بازیکن ملی تبدیل شود، اما این یك تصمیم بسیار شخصی است.»

عملکرد مثبت موسیالا در بایرن نیز بحث تمدید قرارداد با این باشگاه را تضمین کرده است. گفته شده قرار است قرارداد او تمدید شود که باعث شود او تا سال 2025 در این باشگاه بماند و هفته ای تقریبا 100 هزار یورو درآمد داشته باشد، هرچند ماه گذشته گزارش شد که حقوق برای این بازیکن 17 ساله آنچنان مهم نیست. با این وجود، کارل-هاینتس رومنیگه گفت که وی این تمدید قرارداد قریب الوقوع با بایرن را چیزی می داند که به او کمک می کند تا او را در جهت انتخاب آلمان به جای انگلیس در سطح بین المللی سوق دهد. رومنیگه اخیرا به اسپورت 1 گفت: «این تمدید قرارداد می تواند به نفع تیم ملی آلمان باشد.»

بیرهف در ادامه توضیح داد که چقدر برای لوو و بقیه کادر مربیان آلمان و DFB (فدراسیون فوتبال آلمان) مهم است که برای بازیکنان جوان تر که از بطن سیستم می آیند، بجنگند، که مورد توجه لوو بعد از حذف در جام جهانی 2018 در روسیه بوده است.

بیرهف: «این برای ما فوق العاده مهم است. ما یک یا دو مشکل با جوانان داریم و باید برای بازیکنان بجنگیم. [جمال] یک بازیکن استثنایی است. او قبلا کیفیت خود را نشان داده است و اگر او به طور مداوم بازی کند راهی همچون فلوریان ویرتز (بازیکن بایر لورکوزن) را طی خواهد کرد.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید