کاسانو
| | | | | |

آنتونیو کاسانو : من بزرگترین استعداد هدر شده هستم

فوتبال724– آنتونیو کاسانو درگیری های خود با فابیو کاپلو، سران رئال مادرید و بازگشت احتمالی به سمپدوریا را مرور کرده است. “من بزرگترین استعدادی هستم که همه چیز را رها کردم.”

آنتونیو در مورد هرج و مرج دوران حرفه ای خود و بسیاری از فرصت های تلف شده با اسکای اسپرت ایتالیا صحبت کرد.

کاسانو اعتراف کرد:

من بزرگترین استعدادی هستم که همه چیز را در سالهای اخیر رها کردم، زیرا من واقعاً خودم را رها کردم.

تغییر یک چیز است، و اینکه نخواهیم تمرین کنیم یک چیز دیگر، به همه توهین کنیم و از صبح تا شب با همه درگیر باشیم. یک استعداد وحشی که قوانین را زیر پا می گذارد، فقط بتعث دور شدن از همه می شود، و من واقعاً بارها از خط قرمز عبور کردم.

بچه ها شما را تغییر می دهند. اگر من 20 سال داشتم که بچه هایم را داشتم، تمام رفتارهای اشتباهم را به آنها آموخته بودم. من در حال حاضر بهبود یافته ام و مهمتر از همه این به لطف همسرم است. من بسیار افتخار می کنم که او را در کنار خودم دارم.

کاسانو در شهر باری مشهور شد، سپس به فرانچسکو توتی در رم پیوست تا پیش از انتقال اشتباه او در ژانویه 2006 به رئال مادرید.

وی گفت:

بزرگترین حسرت استفاده نکردن از فرصت بازی برای بزرگترین باشگاه تاریخ در سن 23 سالگی با هم تیمی هایی مانند زین الدین زیدان و رونالدو است. من یک فرصت بزرگ را در رئال مادرید دور ریختم.

وی گفت:

من در حقیقت جایگزین لوئیز فیگو و مایکل اوون شدم، بنابراین من خوب بودم، اما یک فاجعه را بعد از دیگری ایجاد کردم. کاپلو پس از آن به رئال مادرید آمد. من 16 کیلوگرم در تمرینات کم کردم، در سه بازی دو گل به ثمر رساندم و او بازی چهارم من را نیمکت نشین کرد. عقلم را از دست دادم، و وقتی به کاپلو بی احترامی می کنید، او شما را از بین می برد.

وی حتی بعد از این هم فرصتی دیگر به من داد. او برای من خیلی کار کرد، اما من در عوض جواب خوبیهای او را ندادم.

کاسانو مراتب تاسف خود را برای از بین بردن روابط خوب با ریکاردو گارون، رئیس سامپدوریا، و درگیری با وی، ابراز کرد.

بهترین تجربه کار من در سمپدوریا بود. من 18 ماه تاریک در رئال مادرید داشتم، اما خودم را دوباره کشف کردم و کار فوق العاده ای در جنوا انجام دادم.

وی گفت:

ما سری آ را در رتبه چهارم به پایان رساندیم و به فینال کوپا ایتالیا رسیدیم. من در طی آن تجربه با همسرم نیز آشنا شدم و به همین دلیل برای همیشه در جنوا خواهم ماند.

برنامه هایی وی داشت که پس از بازنشستگی برای سمپ در نقش دیگری کار کند.

وی گفت:

من شش ماه پیش با رئیس سمپدوریا، فررو، ملاقات کردم، مدتی طول کشیدیم تا مسائل را ارزیابی کنیم. صحبت کردیم و ایده من این بود که مدیر ورزشی باشم. ما باید ببینیم که آیا او نظر خود را تغییر داده است یا خیر؟

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید