| | |

استراماچونی و نیمکت تیم ملی

به گزارش فوتبال۷۲۴  آندره‌آ استراماچونی مربی پیشین و موفق استقلال که نامش تقریبا برای تمامی فوتبال دوستان ایرانی آشناست، با توجه به حواشی و اخبار و گزارشات جدید ، نزدیک به نیمکت تیم ملی است و فدراسیون فوتبال ایران در حال مذاکره با وی است. این در حالی است که فدراسیون مذاکره با استراماچونی رو تکذیب می کند!

به این منظور سایت و رسانه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا نوشت:

 آندره‌آ استراماچونی ممکن است بار دیگر برای سرمربیگری به ایران بازگردد، اما این بار به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نه یک تیم باشگاهی. پس از پایان ماجراجویی‌ استراماچونی در استقلال، حالا فدراسیون فوتبال ایران با این مربی ایتالیایی تماس گرفته است. گفت‌وگوهای اولیه بین طرفین رد و بدل شده و مذاکرات در حال حاضر در مراحل اولیه است، اما واقعی و جدی است.

همچنین جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار معروف ایتالیایی و نزدیک به استراماچونی بر روی وبسایت و توییتر خود خبری را منتشر کرد مبنی بر تلاش فدراسیون فوتبال ایران برای مذاکره با استراماچونی برای هدایت تیم ملی ایران.

 

پس از انتشار چنین اخباری بود که فدراسیون فوتبال مذاکره با استرا را تکذیب کرد و در طی نامه ای سخنگوی فدراسیون امیرمهدی علوی خطاب به دی‌مارتزیو گفت:

این خبر زرد را تکذیب کنید!

همچنین علوی اظهار داشت:

هیچ تماسی از سوی مقامات فدراسیون فوتبال ایران با استراماچونی وجود نداشته است. این مبحث قطعا شایعه بوده و به عنوان مبحثی به دور از واقعیت تکذیب می شود. بر این اساس، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و هرگونه گمانه‌زنی درباره تماس فدراسیون با مربیان دیگر رسما تکذیب می‌شود.

در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال ایران برعهده دراگان اسکوچیچ است. نقطه عطف احتمالی اما اینجاست که ممکن است مدیران فدراسیون فوتبال ایران به زودی اقدام به تغییر سرمربی تیم ملی ایران کنند و استراماچونی که در ایران به خصوص بین بازیکنان خیلی محبوب است را به عنوان جانشین اسکوچیچ معرفی کنند.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید