کاکا
| | | | |

ایجنت کاکا : او نمی خواست به رئال برود، به اینتر پیشنهاد شد و سیتی 100 میلیون پرداخت می کرد

فوتبال724– گائتانو پائولیلو نماینده سابق کاکا فاش کرد که ریکی کاکا پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد، به اینتر پیشنهاد شد و هرگز نخواسته میلان را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

امروز تولد 38 سالگی کاکا است و پائولیلو بود که بازیکن جوان برزیلی را در می 2003 در سان پائولو دید و برای میلان خریداری کرد.

پائولیلو به میلان نیوز گفت:

او از مصدومیت بر می گشت اما شگفت آور بود، یک گل زد و یک پاس گل داد، اما به راحتی می توانست دو یا سه گل دیگر هم بزند.

وی گفت:

من خود را به پدرش معرفی كردم و از او پرسیدم كه ریكاردو رویای بازی در کدام باشگاه اروپایی را دارد. او پاسخ داد میلان. من 30 روز مهلت خواستم تا این اتفاق بیفتد و شروع کردم بر گالیانی فشار بیاورم، اما کار ساده ای نبود، زیرا آنها مانوئل روی کاستا و ریوالدو را در نقش ترکوارتیستا داشتند.

وی گفت:

من حتی در یک مقطع او را به اینتر پیشنهاد دادم اما هکتور کوپر نمی دانست با کاکا در فرم بازی 4-4-2 چه کند. هیچ کس دیگری واقعاً علاقه ای نداشت، که برای من باور کردنی نبود.

در پایان ، (وکیل میلان لئوناردو) کانتامسا حتی تحلیل ستاره شناسی تولد کاکا را انجام داد و گفت ما باید او را بخریم، زیرا ستاره ها روی این بازیکن می درخشند. پس از جلب نظر آریه دو برایدا، ما گالیانی را هم مجاب کردیم.

کاکا در میلان عالی بود اما این باشگاه دچار مشکلات مالی بود و تقریباً او را به مبلغ 100 میلیون یورو در سال 2009 به منچسترسیتی فروخت.

پائولیلو ادامه داد:

اگر اختیار تصمیم گیری با میلان بود، آنها پیشنهاد 100 میلیون یورو از منچسترسیتی را می پذیرفتند، اما کاکا کاملاً از این انتقال امتناع کرد.

پائولیلو می گوید:

هر سال رئال مادرید می پرسید که آیا کاکا در دسترس است، اما میلان همیشه او را غیرقابل فروش می دانست و او نیز می خواست که بماند. به هر حال این برنامه باشگاه بود.

وی گفت:

پس از آخرین بازی خود با میلان در فلورانس در سال 2009، او برای انجام بازیهای ملی میلانو را ترک کرد و فقط با یک کوله پشتی رفت. او گفت که ما در کمتر از یک ماه دیگر در فرودگاه مالپنسا دیدار خواهیم کرد اما میلان ریکی را هنگام حضور در برزیل به رئال مادرید فروخت.

وی گفت:

او هرگز نخواست كه برود و پولی كه در رئال مادرید بدست آورد مسئله ای نبود. او مورد علاقه هواداران بود و از حضور در میلان خوشحال بود، اما این باشگاه او را به بازار عرضه کرد و در آن مرحله رئال مادرید گزینه خوبی بود. این تصمیم گالیانی نبود، او ریکی را دوست داشت.

کاکا در سال های 14-2013، قبل از سان پائولو و اورلاندو، بازگشت کوتاهی به سن سیرو کرد.

وی گفت:

طبیعی بود که او احساس دلتنگی را برای میلان به همراه داشت، زیرا هیچ کس نمی خواست او آنجا را در وهله اول ترک کند. ما سعی می کردیم تا او را از سال 2011 به بعد به میلان برگردانیم، اما این تنها به لطف دوستی بین گالیانی و فلورنتینو پرز اتفاق افتاد، که با رضایت متقابل قرارداد را فسخ کرد و وی را آزاد کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید