سانه هاورتس
| | | | | |

الیور کان در مورد جذب سانه و هاورتس روشنگری کرد، بایرن شاید هیچکدام را نخرد

فوتبال724– اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ اظهار داشت که وی در مورد هرگونه نقل و انتقالات بزرگ در تابستان امسال برای بایرن‌مونیخ شک و تردید دارد.
در حالی که شایعات در نشریات مختلف خبر از علاقه بایرن‌مونیخ به جذب ستاره های منچسترسیتی و بایرلورکوزن، لروی سانه و کای هاورتس می‌دهد.

بایرن یکی از چندین باشگاه بزرگی اروپایی است که در شایعات جذب هاورتس از لورکوزن نامش به چشم می‌خورد. در‌ گزارشها همچنین از علاقه بایرن‌مونیخ به لروی سانه صحبت شده است.

مدیر داخلی بایرن به اسکای گفت:

در حال حاضر چیزهای کاملاً متفاوتی برای مدیریت وجود دارد. ما در حال حاضر همه چیز را نگاه می کنیم، مانند بسیاری از باشگاه های اروپایی.
بعید میدانم که باشگاه ها آماده انتقالهای بزرگ باشند.

کان در مورد علاقه بایرن به هاورتس و سانه افزود:

البته هاورتس استعداد برتر و بازیکن بزرگی است، اما این بدان معنا نیست که بایرن به همه این بازیکنان خوب علاقه مند است. او تا سال 2022 با باشگاه بایرلورکوزن قرارداد دارد.

سانه در گذشته مصدومیتی داشته و سعی می کند به دوره اوج خود برگردد. فکر می کنم امروز صحبت کردن در مورد بازیکنانی که قرارداد معتبری دارند درست نباشد.

ممکن است بایرن در تابستان بازیکنان جدیدی را جذب نکند، اما آنها به احتمال زیاد مذاکرات مربوط به قراردادهای جدید را برای چندین بازیکن کلیدی ادامه خواهند داد. مانوئل نویر، دروازه بان اول تیم، تا سال 2023 قرارداد جدیدی را امضا کرده است.

کان می گوید تیاگو و داوید آلبا می توانند بزودی تمدید قرارداد کنند.

دروازه بان سابق بایرن و آلمان گفت:

ما با همه بازیکنان در حال گفتگو هستیم، خواه این تیاگو باشد یا آلابا. به ویژه آلابا که در چند ماه گذشته زیز نظر مربی پیشرفت عالی داشته است.

او گفت:

از آنجا که او تیم را هدایت می کند، همه ما بسیار خوشحال هستیم. آلابا مدت بسیار طولانی در بایرن مونیخ بازی کرده است.

تیاگو همچنین در سال هفتم حضور در بایرن است. مشخص است که بعضی اوقات نگران می شود، اما فکر می کنم به عنوان بایرن‌مونیخ استدلال های بسیار خوب داریم. اگر به کل اروپا نگاه کنیم، بازیکنان متوجه می‌شوند با بایرن‌مونیخ چه چیزی بدست آورده و چه ارزشی برای باشگاه دارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید