والنسیا گاسپرینی
| | | |

والنسیا به سرمربی آتلانتا حمله کرد، گاسپرینی جان مردم اسپانیا را به خطر انداخته است

فوتبال724– اسپانیایی ها پس از شنیدن اظهارات گاسپرینی سرمربی ایتالیایی آتلانتا که عنوان کرد روز بازی با والنسیا به کروناویروس مبتلا بوده است، بر افروختند و باشگاه والنسیا بیانیه ای منشتر کرد.

این مسابقه در اسپانیا پشت درهای بسته برگزار شد زیرا همه گیری کروناویروس در اروپا گسترش یافته بود. اما تصمیم گاسپرینی برای حضور در این رقابت توسط والنسیا زیر سوال رفته است که احساس می کند امنیت مردم را در معرض خطر قرار داده است.

در بیانیه باشگاه والنسیا آمده است:

با توجه به اظهارات جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، که روز یکشنبه در مطبوعات ایتالیا چاپ شد، والنسیا تعجب خود را از این واقعیت که سرمربی تیم حریف در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هم روز قبل و هم روز مسابقه در تاریخ 10 مارس در مستایا، از ایتلا به کروناویروس آگاه بود، و حداقل خود را بدون انجام اقدامات پیشگیرانه از دیگران دور نکرد و تعداد بیشماری از افراد در طول سفر خود به  والنسیا در خطر قرار داد رنج می برد.

بیانیه می افزاید:

باید به یاد داشته باشیم که این بازی در میان اقدامات سختگیرانه در این رابطه به دستور مقامات بهداشت اسپانیا مبنی بر جلوگیری از خطر آلودگی توسط کووید 19، دقیقاً به دلیل حضور افراد از یک منطقه در پشت درهای بسته برگزار شد. منطقه ای که در حال حاضر به طور عمومی به عنوان “در معرض خطر” طبقه بندی شده است.

اگرچه قبل از مسابقه در ماه مارس، گاسپرینی تست کروناویروس را نداد، اما علائم وی شدید بود و نگرانی ایتالیایی ها را برای سلامتی خودش داشت.

گاسپرینی به گازتا دلو اسپرت گفت:

من ترسیدم. روز قبل از بازی بیمار بودم. بعد از ظهر بازی بدتر شدم. تا دو شب بعد از آن خواب کمی داشتم.

اگر به تصاویر نگاه کنید، من روی نیمکت خوب به نظر نمی رسیدم. آن روز 10 مارس بود. تا دو شب بعد، من خوب نخوابیدم. من تب نداشتم، اما احساس آن را داشتم.

هر دو دقیقه یک آمبولانس می گذشت، زیرا یک بیمارستان در نزدیکی محل تمرین وجود دارد. به نظر می رسید مانند منطقه جنگی است. شب فکر می کردم: “اگر من وارد آن بیمارستان شوم، چه اتفاقی برای من خواهد افتاد؟ اکنون نمی توانم بمیرم، هنوز کارهای زیادی باید انجام دهم.”

او گفت:

 به نوعی شوخی با خودم بود که روحیه ام را حفظ کنم، اما از طرف دیگر، من واقعاً در مورد آن فکر می کردم.

سری آ حالا قرار است در تاریخ 20 ژوئن از سر گرفته شود، در حالی که آتالانتا گاسپرینی در رده چهارم جدول قرار دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید