| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن قبل از بازی فردا

«من از اتفاقاتی که در کشوری رخ می‌دهد که چندی پیش در آن بازی می‌کردیم، شوکه شده‌ام و می‌ترسم. البته من جنگ را محکوم می‌کنم. صحبت کردن در مورد فوتبال در حال حاضر آسان نیست. البته شما هم به عواقب آن برای مردم اوکراین فکر خواهید کرد.

فکر می‌کردم خوب است که #یوفا تصمیم سریعی گرفت (برای انتقال فینال ورزشگاه لیگ قهرمانان اروپا ). هیچ راهی برای رسیدن به صلح وجود ندارد، [بلکه] صلح [خودش] راه [رسیدن به هدف] است. من دیروز این جمله قصار را [جایی] خواندم. فکر کردم مناسب است. شعار [همه ما] باید این باشد. اوضاع نباید اینطور پیش برود.»

 

در مورد جایگزین مولر :

«توماس عملکرد خیلی خوبی دارد. ما از این بابت خوشحالیم. حالش بسیار خوب است. جمال یک گزینه است. او بسیار خوب تمرین کرد و من واقعا چیزی را که دیدم دوست داشتم. یک سوال وجود دارد و اینکه او چقدر میتواند بازی کند. او نامزد شماره 1 برای جایگزینی توماس است.

«لئون دوباره سریعتر حرکت می کند. من برای او خوشحالم. هنوز گام هایی در مسیر درست وجود دارد. ما برای او بعنوان یک فرد و به عنوان یک فوتبالیست دلتنگ شده ایم. وضعیت مانو نیز بسیار خوب است. هیچ واکنش خاص و مهمی در ناحیه زانو وجود ندارد. من خوشبین هستم که به زودی دوباره او را خواهیم دید.

فونزی خوب کار می کند. اینکه شما همیشه مشکلات قلبی را نمی بینید گول زننده است. اما او در قبال شرایط بسیار حرفه ای است. در مورد لوکاس هرناندز اوضاع دوباره خوب به نظر می رسد. کینگزلی عالی کار می کند، او فردا در دسترس خواهد بود.»

Image

درباره زمان کم بازی برای روکا :

«این تصمیمی علیه مارک نیست. در هفته های گذشته، کوکو در فرم خوبی بود و من فقط نمی خواهم بدون یوش کیمیش در این پست کار کنم. تولیسو برای ما در این پست بهتر است. چون او کمی تهاجمی تر است. مارک چیزی برای بازی کم ندارد.»

 

درباره صحبت کردن با بازیکنان در مورد تاکتیک‌هایش:

«نظر بازیکنانم برای من مهم است. من همیشه به دنبال تبادل نظر با آنها هستم. بازخوردی که دریافت کردم این است که آنها از تاکتیکها راضی هستند. فکر میکنم این طبیعی است که برخی از بازیکنان ممکن است همیشه 100% راضی نباشند.»

Image

در مورد “باشگاه فروش” گزارش می دهد:

«من هیچ خطری در اینکار نمی بینم. شما باید تفاوت قائل شوید. بین توسعه و فروش بازیکنان جوان و جذب بازیکنانی که در زمان انتقال به سطح [تیم اصلی] بایرن رسیده اند، تفاوت وجود دارد.

البته، همه‌گیری پیامدهای مالی نیز برای ما دارد. شاید در سال‌های آینده همیشه نتوان برای بازیکنان برتر 27 ساله پیشنهاد داد، اما برای بازیکنان 21 و 22 ساله که می‌توانند رشد کنند فرصت خواهد بود. در نهایت همیشه باید مخلوط خوبی [از جوانها و با تجربه ها] باشد.»

Image

در مورد سیستمش:

«امسال بدترین بایها همیشه در نیمه های با سیستم 4-2-3-1 مثل بازی با بوخوم بوده است. من خوشحالم که در مباحثه شرکت می کنم، اما در نهایت در تیم مربیان تصمیم می گیریم با کدام ترکیب بازی کنیم.»

 

درباره بازی فردا:

«هر تیمی انگیزه بیشتری مقابل #بایرن_مونیخ دارد. علیرغم رفتن بازیکنانی از فرانکفورت این تیم یک تیم بسیار خوب است و یک مربی بسیار خوب دارد. آنها تهاجمی و جنگنده بازی می کنند. مربی برنامه خوبی دارد. آنجا همچنین هواداران خوبی وجود دارند که جو تهاجمی خوبی ایجاد می کنند.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید