پپ وستهام
| | |

مصاحبه پپ گورادیولا قبل از دیدار منچسترسیتی و ارسنال در هفته ۲۵ لیگ برتر انگلیس

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم ارسنال و منچسترسیتی در هفته ۲۵ لیگ برتر انگلیس فردا به مصاف هم خواهند رفت
من‌سیتی با تکیه بر خط دفاعی قدرتمند خود در این فصل با ۵۶ امتیاز صدر جدول است درحالی که آرتتا و آرسنال با ۳۴ امتیاز در رده دهم.
پپ گواردیولا درباره این بازی گفت 🔻

 

در گذشته ما به این [رکورد] فکر نمی کردیم ، فقط بازی بعدی را انجام می دادیم. هدف ما پیروزی است. ما فقط سعی می کنیم خوب بازی کنیم و بازی را ببریم.

علت ثبات تیم شما چیست؟🔻

نمی دانم [چرا الان ثابت هستیم]. اگر می دانستم از ابتدای فصل انجام میدادم. ما سعی می کنیم هر بازی تصمیم بگیریم – این به حریف ، تعادل تیم ، رختکن بستگی دارد. دلایل زیادی وجود دارد که من نمی دانم.

پپ درباره پرسینگ 🔻

در فوتبال شما باید بدوید اما این در مورد دویدن در لحظه مناسب است. شما باید در لحظه مناسب ، سرعت مناسب بدوید. اگر زود بدوید ، فضا را می بندید ، دیر می دوید و این کار را نمی کنید.

پپ درباره آرتتا 🔻

او [آرتتا] به کمک احتیاج ندارد. او آمادگی خوبی دارد. او شخص مهمی در زندگی من است. به خصوص که ما در منچستر ارتباط زیادی داشتیم – وقتی اوضاع در اینجا خوب پیش می رفت او مرا خوشحال می کرد.

آیا شما برای او الهام بخش هستید؟🔻

نه من الگو او نیستم. آنچه را که می داند ، از خودش است. من هیچ نفوذ کاری بر روی او نداشتم ، اعتبار او و کارمندان اتاق پشتی او همه کار را می‌کنند. آنچه در چند ماه گذشته دیده ام ، هر بازی آرسنال بهتر از حریف بوده است.بعضی اوقات شما برنده نمی شوید ، نمی توانید کنترل کنید. اما آنچه او انجام می دهد و بازی های ماه های گذشته ، همیشه آنها بهتر از حریف هستند. آنها بازی را کنترل می کنند ، موقعیت ها را ایجاد می کنند و تعداد کمی را نیز از دست می دهند. آنها تیم استثنایی دارند.

درباره تمجید انجلوتی 🔻

من قدردان او هستم اما با کارلو موافق نیستم. ما می توانیم ببازیم. رقبا خوب هستند. ما سعی می کنیم هر بازی را بهتر انجام دهیم. من کارلو را دوست دارم ، او برای من به عنوان یک سرمربی الهام بخش باور نکردنی است ، اما من با او موافق نیستم.هر بازی را برای رسیدن به چیزی انجام می دهیم. اگر می خواهیم به قهرمانی در لیگ برتر برسیم ، باید ادامه دهیم. ما ده امتیاز از لستر و یونایتد برتری داریم اما چهل و دو امتیاز باقی مانده است.ما در آنفیلد هفت امتیاز جلو بودیم و بازی کردیم ، اگر از می‌باختیم چهار امیتاز می‌شد. اکنون شانزده امتیاز از لیورپول جلوتر هستیم و طی ده روز همه چیز می تواند تغییر کند. ما افتخار می کنیم اما نمی توانیم زیاد به حرف مردم گوش دهیم. ما در اواسط ماه فوریه هستیم – شما در تابستان عناوین را به دست می آورید.

درباره مصدومین🔻

ناتان به تنهایی تمرین می‌کند اما به بازگشت نزدیک است. گوندوگان فقط بخشی از جلسه امروز را بازی کرد. باید ببینم که فردا چه احساسی دارد. بقیه مناسب هستند.

درباره فیل فودن 🔻

او [فودن] می تواند در هر دو پست بازی کند. من بارها گفتم او خیلی جوان است. وقتی به عنوان وینگر بازی می کنید ، با یک تمپو خاصبازی می کنید و در وسط ، با سرعت دیگری بازی می کنید. وقتی او این تعادل را بدست آورد ، 10 برابر فوق العاده تر از حالا خواهد شد. این یک سوال درمورد زمان است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید