| |

روایت یک رویاپردازی از آنجلوتی و شیاطین سرخ ،روایت زمانی که کارلتو می‌توانست به درخواست خود سرالکس جانشین برحق او در اولترافورد باشد.

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی فاش کرد که منچستر یونایتد برای گرفتن سرمربیگری پس از سر الکس فرگوسن در سال 2013 به او نزدیک شده است ، اما او پیشنهاد آنها را رد کرد زیرا نزدیک بود به غول اسپانیایی رئال مادرید بپیوندد.

این ایتالیایی اولین بار در سال 2009 وارد انگلیس شد ، زمانی که مدیر چلسی شد و آبی ها را به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی رساند. او در پایان فصل دوم از مسئولیت خود برکنار شد ، اما در دسامبر 2019 به لیگ برتر انگلیس برای مربیگری اورتون بازگشت

اگرچه اکنون ، آنچلوتی اعتراف کرده است که در سال 2013 به عنوان سرمربی منچستریونایتد ، با شیاطین سرخ در جستجوی جانشین بزرگ فرگوسن ، به او فرصت بازگشت به لیگ برتر را داده است.

با این حال ، سرمربی سابق چلسی مجبور شد که پیشنهاد غول های لیگ برتر را رد کند ، زیرا او قبلاً در آستانه پذیرفتن یک نقش در مادرید بود و نمی توانست از حرف خود برگردد.

آنچلوتی در مصاحبه ای با نشریه Goal گفت:

“شما می خواهید از من (درباره مربیگری در منچستریونایتد) بدانید؟” “من می توانم بگویم که من هنوز هم یک رابطه خارق العاده با سر الکس دارم ، و هنگامی که او تصمیم به ترک کردن (بازنشستگی) گرفت ، با هم دیدار کردیم.
“اما من به رئال مادرید نزدیک بودم و از این واقعیت که در آن زمان او با من صحبت کرد ، قدردانی می کنم. و فرصت دیگری برای آن نیست (برای مدیریت من یونایتد).”

در عوض ، منچستریونایتد تصمیم گرفت دیوید مویس را استخدام کند. تصمیمی که نتیجه منفی و معکوسی داشت زیرا اسکاتلندی با عقد قراردادی شش ساله فقط بعد 10 ماه اخراج شد. مشکل چه چیزی ممکن است باشد ،

آنچلوتی هیچ کینه و احساسات تلخی نسبت به تیم یونایتد ، ندارد و از یونایتد به عنوان “یک باشگاه خارق العاده” یاد می کند و آنها را با میلان و مادرید به عنوان یک پایگاه “تاریخی” فوتبال مقایسه می کند.

او گفت

“بله البته منچستر یونایتد یک باشگاه خارق العاده است ، تیم خارق العاده ای که من در زمان حضور سر الکس در آنجا ، زمانی که در چلسی بودم ، در برابر آنها جنگیدم. من احترام زیادی برای این تیم ، برای این باشگاه قائلم یک باشگاه تاریخی در جهان فوتبال مانند میلان ، مانند رئال مادرید ، بسیار احترام می گذارم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید