دوستی آبراموویچ با پوتین بالاخره به ضرر چلسی و آبراموویچ تمام شد : بیانیه رسمی فروش چلسی

به گزارش فوتبال۷۲۴ با ادامه جنگ بین دو کشور روسیه و اوکراین ،جنجالها بر سر موقعیت و دوستی رومن آبراموویچ با پوتین رئیس جمهور روسیه بالاگرفته است.

با توجه به اینکه رومن آبراموویچ چندین کارخانه ساخت تجهیزات نظامی در خاک‌روسیه دارد و عملا در کار اسلحه است،جو عمومی و سیاسی انگلیس نسبت به این مالک باشگاه لندنی بسیار منفی است تاحدی که پیشنهاد مصادره اموال او در‌خبرها شنیده می‌شود

حال امروز در حرکتی ناگهانی رومن ابراموویچ اعلام کرده است که قصد فروش باشگاه چلسی را دارد و این را بهترین کار میداند

رومن آبراموویچ در بیانیه رسمی خود گفت :

🎙من می خواهم به شایعات چند روز گذشته در مورد حق مالکیتم بر باشگاه چلسی پاسخ دهم. همانطور که قبلاً گفتم، من همیشه از صمیم قلب و به نفع باشگاه تصمیم می گیرم و خواهم گرفت ،پس در نتیجه تصمیم به فروش باشگاه گرفتم، یعنی معتقدم این بهترین کار و به نفع باشگاه، هواداران، کارمندان، حامیان مالی و شرکا است.

آبراموویچ در ادامه تایید کرد در این کار هیچ عجله‌ای ندارد:

🎙فروش باشگاه عجولانه انجام نخواهد شد، همه چیز سر وقت خواهد بود. من تقاضای بازگشت هیچ بدهی ( بدهی چلسی به بانک آبراموویچ) را ندارم. برای من این باشگاه هرگز برای تجارت یا پول نبوده است. به تیم مالی خود دستور داده ام که یک صندوق خیریه ایجاد کند که تمام سود خالص حاصل از فروش به آن واریز شود. این صندوق به نفع همه قربانیان جنگ در اوکراین کار خواهد کرد. به کسانی که به کمک فوری نیاز دارند و حمایت افرادی که نیاز به پشتیبانی طولانی مدتی دارند کمک شود . لطفاً بدانید که این تصمیم فوق العاده سختی بود و من را آزار می دهد. با این حال، من معتقدم که این بهترین تصمیم برای باشگاه است.

رومن آبراموویچ در ادامه گفت آرزوی حضور در استادیم استمفورد بریج را دارد:

🎙امیدوارم این فرصت را داشته باشم که برای آخرین بار از استمفورد بریج بازدید کنم و حضوری با همه هواداران خداحافظی کنم. عضویت در باشگاه فوتبال چلسی یک امتیاز برای یک عمر بوده است و من به دستاوردهای مشترکمان افتخار می کنم. چلسی و طرفداران چلسی همیشه در قلب من خواهند بود.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید