| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی فردا با بایرلورکوزن

«مانو امروز برای اولین بار تمرینات تیمی را از سر گرفت. این موضوع به نظر خوب می رسد. زانوی او کمی واکنش نشان می دهد، اما این طبیعی است. او هنوز گزینه ای برای بازی فردا نیست. تصور حضورش در بازی فردا ساده لوحانه است. باید صبر کنیم و ببینیم آیا بازی با او در مقابل سالزبورگ منطقی است [یا خیر].

پیشرفت لئون خوب است و اغلب اوقات بدون درد است. او در مسیر درستی قرار دارد. ما در تلاش هستیم تا او را طی یکی دو هفته آینده به تمرینات تیمی بازگردانیم.

فونزی یک وقت معاینه پزشکی دیگر که برای امروز تعیین شده دارد. ما هنوز باید صبر کنیم. مدتی طول می کشد. او هنوز گزینه ای برای چند هفته آینده نیست. او در چند هفته گذشته نتوانسته کاری انجام دهد.

سابی در چند روز گذشته بدلیل سرماخوردگی خفیف خارج از ترکیب بود. بیماری او کووید نیست. حالش فعلا بهتر است. بونا دوباره در دسترس خواهد بود. همین امر در مورد استانیشیچ که اکنون سه ماه است که از ترکیب خارج است اما دوباره خوب به نظر می رسد صادق است. کوکو تمریناتش را از سر گرفته است، اما همچنان برای یک تا 2 هفته از میادین دور خواهد بود.

 

در مورد بازی فردا:

« بایرلورکوزن 4 بازیکن بسیار خطرناک در جلو دارد، بنابراین ما باید مراقب آنها باشیم. من انتظار ندارم که آنها مانند مسابقه دور رفت بازی کنند. آنها فوق العاده هجومی بودند. فکر می کنم آنها در زمانهایی از بازی فشارهایی در خط حمله خود و دفاع ما وارد خواهند کرد. اما به طور کلی آنها در دفاعی تر خواهند بود»

 

درباره خط هافبک:

«با توجه به غیبت سابی در طول هفته، وضعیت متفاوتی در این پست داریم. ما می توانیم با مارک روکا بیشتر دفاعی باشیم یا با کمک جمال و توماس تهاجمی تر عمل کنیم. من نمی خواهم بازی را بدون جمال انجام دهم زیرا عملکرد او بسیار خوب است.

راستش توماس واقعا بیمار نبود و بهمین دلیل برای بازی فردا در دسترس است. اما ما همچنان باید تعادل خود را حفظ کنیم.»

 

درباره زوله :

«در مورد نیکی، باید منتظر بمانیم و ببینیم، اما او تاثیر خوبی دارد و خوب تمرین کرده است. اگر اتفاق خاصی نیفتد او فردا بازی خواهد کرد.»

 

ناگلزمن در مورد فقدان سرعت انتقال بازی از دفاع:

«البته فونزی از نظر سرعت برای ما خوب خواهد بود، اما اینطور نیست که بدون او در خط دفاع سرعت نداشته باشیم. مانند بازی دور رفت، چند ضدحمله هم خواهیم داشت، که سه گل بعد از ضدحمله زدیم.»

 

در مورد جنگ اوکراین:

«من فکر می کنم ما باید هر چه زودتر جنگ را متوقف کنیم. تصاویر در اخبار ترسناک هستند. هیچکس نمی خواهد همسر و فرزندانش را درحال فرارببیند. نامزد سابی در خرسون خانواده دارد. او نگران است. ما امیدوارم این جنگ بزودی پایان یابد.»

 

درباره تیم که در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی می کند:

«فکر می کنم تیم باید در نیمه اول هم خوب کار کند. ما موفق شدیم این کار را در برابر فرانکفورت انجام دهیم. فکر می کنم بیشتر به حریفی بستگی دارد که می تواند شروع خوبی داشته باشد و بعد با پیشرفت بازی، موفق به حفظ روند خود نمیشود»

 

در مورد هفته های آینده:

«روحیه در تیم و در باشگاه دوباره بهتر می شود. بازی های هیجان انگیزی با لورکوزن سالزبورگ و هوفنهایم در راه است. تا کنون ما همیشه وقتی مهم بوده حضور [موفق] داشته ایم و اکنون [بازی فردا] مهم است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید