| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

«جمال امروز معاینات پزشکی خود را انجام می دهد. او به قرنطینه خود پایان داد. ما هنوز باید بررسی کنیم که آیا همه چیز خوب است یا خیر. اگر اوضاع خوب پیش رفت، بررسی خواهیم کرد که آیا او می تواند یکشنبه در دسترس باشد یا خیر.

سرژ بعد از بازی چهارشنبه کمی ناراحتی عضلانی دارد. او امروز در فضای بسته کار کرد. کینگ ضربه ای به ساق پای کینگ خورده. حضورش برای بازی یکشنبه نامشخص است. باید صبر کنیم و ببینیم. در مورد لئون، فونزی و مانو، وضعیت مشخص است. – خبر جدیدی وجود ندارد.»

 

در مورد وضعیت فعلی:

«وقتی پیروز می شویم، آرزوی ادامه دادن داریم. حالا در دو بازی اخیر موفق نبوده ایم. بنابراین این فقط [دیدگاه] انسانی است که به این فکر کنیم که چگونه می توانیم به مسیر بازگردیم. اما این موضوع بر کار روزانه تاثیر نمی گذارد.»

Image

در مورد خط دفاعی:

«به همه مدافعان اعتماد دارم. این یک ورزش تیمی هم در دفاع و هم در حمله است. ما همه چیز را تجزیه و تحلیل کردیم. همیشه زمان می برد تا به این روند عادت کنیم. ما به عنوان یک تیم به آن نقطه [عادت به روند جدید] خواهیم رسید. ما این کار را انجام خواهیم داد. قطعا دوباره دفاع را تثبیت میکنیم.»

 

در مورد سیستم هجومی پر ریسکش:

«اوضاع قبل از بازی با بوخوم خوب بود. اما ماهیت این کار ورزش [طوری است که] به سرعت به هر دو سمت پیش می رود. گل هایی که ما دریافت کردیم، که البته آن ها را تحلیل کردیم، به این دلیل نیست که هجومی بازی می کنیم. بلکه مساله در مورد تعادل و به حداقل رساندن اشتباهات در مالکیت توپ است.»

 

درباره بازی‌های میان هفته:

«تیم به خوبی تمرین می‌کند. اما همه می‌دانند که تمرین کاملا یکسان با بازی کردن نیست. وقتی بین بازی‌ها 6 تا 7 روز فاصله وجود داشته باشد، فشار به آن حد نیست. همیشه خوب است وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود سریعا به بازی برگردیم.»

Image

در مورد گرویتر فورث:

«آنها خیلی خوب پیشرفت کرده اند و از نظر دفاعی تیمی سخت کوش هستند. آنها با فاصله بسیار کمی بین دفاع چهار نفره و هافبک بازی می کنند. شما فضای زیادی ندارید. آنها بسیار باثبات هستند. ما به چالش کشیده می شویم و خواهان انجام یک بازی خوب هستیم.»

 

در مورد جو درون تیم:

«من همیشه در رختکن نیستم زیرا می‌خواهم بچه‌ها با هم صحبت کنند. ما می‌خواهیم هم در درون تیم و هم در باشگاه انتقادپذیر بمانیم زیرا استانداردهای خاصی داریم. باشگاه و هواداران هم همینطور.

ما نباید از هم جدا شویم. قبل از بوخوم اوضاع خوب بود. ما 9 امتیاز جلو بودیم. به جز جام حذفی، فصل خوبی بود. جو برای این واقعیت مناسب است که ما دو بازی برنده نشدیم و می خواهیم روز یکشنبه برنده باشیم. پیروز فردا از شکست امروز درس می گیرد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید