|

مصاحبه جولیان ناگلزمن بعد از تساوی بایرن مونیخ مقابل سالزبورگ اتریش در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم سالزبورگ و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان با نتیجه مساوی ۱_۱ به پایان رسید.بایرن مونیخ ۹۰ دقیقه از تیم اتریشی عقب بود و در انتها با زحمت بسیار توانست توسط کینگزلی کومان به گل تساوی برسید و امیدوار به بازی برگشت در مونیخ باشد.ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ از نتیجه ناراضی نیست

ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ بعد از بازی گفت

• “ما در نیمه اول اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. حتی زمانی که تحت فشار زیاد نبودیم، توپ های زیادی را از دست دادیم. گلی که دریافت کردیم در واقع دفاع نسبتاً آسانی بود. پایان خوب بود،ن اما می توانست بهتر باشد».
• “در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. با دفاع خود ریسک بیشتری کردیم و شایسته تساوی بودیم.”

ناگلزمن درباره کینگزلی کومان 🔻

• “او 25 دقیقه اول خوبی نداشت، اما توانست به بازی برگشت و نیمه دوم عالی را پشت سر بگذارد. می توانید ببینید که چقدر برای ما مهم است – نه فقط به خاطر گل. او تقریباً هر برد تک به تک را می برد. عملکرد او عالی بود

ناگلزمن درباره خطای انجام شده روی مولر در دقیقه آخر🔻

• “من تعجب می کنم که چرا ما VAR داریم. شما باید اجازه دهید روند ادامه پیدا کند – لروی فقط می خواست به دروازه ای که توسط یک بازیکن در زمین اشغال شده بود شوت کند. اگر اینطور است. اشتباه است، شما گل را رد می کنید.
• “من متوجه نمی شوم که چرا ما اجازه دادیم موقعیت های آفساید اینقدر طول بکشد و سپس سوت بزنیم. شما می توانستید در آنجا هم منتظر بمانید. این یک شانس 100% برای گلزنی بود. این یک تصمیم بد برای داورها بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید