سولسشایر پوگبا
| | | | | |

اوله گونار سولسشایر در کنفرانس خبری موضوع شایعات ناراحتی پل پوگبا در منچستریونایتد را تایید کرد

فوتبال724– گزارشات زیادی از خوشحال نبودن پل پوگبا در منچستریونایتد وجود دارد. دیدیه دشان سرمربی فرانسه هم روزهای گذشته این موضوع را رسانه ای کرد. حال اوله گونار سولسشایر سرمربی شیاطین سرخ این موضوع را تایید کرده است.

سولسشایر در پاسخ به سوالی درباره پوگبا در رابطه با پیوستن به باشگاه سابقش یوونتوس و قهرمان لالیگا رئال مادرید به خبرنگاران گفت:

ما همیشه سوال می کنیم و سعی می کنیم هرچه بهتر بتوانیم پاسخ دهیم.

من فکر می کنم که گاهی اوقات مطبوعات بیشتر از این تیترها استفاده می کنند و شاید افرادی که در خانه کل مصاحبه را نخوانده اند بیشتر از این شایعات استفاده می کنند. همه ما به اندازه کافی تجربه داریم که سعی می کنیم از تیترهای بزرگ پرهیز کنیم.

من امروز با پل در این باره صحبت کردم. البته او وقتی بازی نمی کند خوشحال نبوده و واقعاً خوب بازی نمی کند. او از عملکرد خود راضی نیست. او برای فرانسه در همان پست بازی می کند و برای ما نیز بازی می کند، بنابراین این سناریوی متفاوتی نیست.

این در مورد گرفتن حرکت و ریتم است و همانطور که قبلاً گفتم، او در پایان بازی مقابل پرتغال و در اواخر بازی با سوئد واقعاً احساس قدرت کرد که طبیعی است زیرا او کووید داشت و به زمان نیاز داشت. این برای همه مشابه است. بازیکنان ما، آنها قوی تر و مناسب تر به نظر می رسند و او هم اینگونه است.

همیشه درباره بازیکنانی که می توانند در پست های مختلف بازی کنند، بحث هایی وجود دارد زیرا آنها توانایی انجام بسیاری از کارها را دارند و می توانند در پست های مختلف بازی کنند.

پل همانطور است، او می تواند نقشهای متفاوتی را انجام دهد و از ویژگی های زیادی برای انجام کارهای مختلف برخوردار است، این مربوط به تعادل تیم است، این در مورد ترکیب یازده نفره است که آن روز انتخاب می کنید، این کلید ماجرا است.

گاهی اوقات این یک بازیکن پست هشت، گاهی یک 10 است، گاهی اوقات در سمت چپ خط میانی لوزی شکل، گاهی یکی از دو هافبک وسط، او می تواند همه کارها را انجام دهد. و اکنون، هرچه بتواند توانایی بیشتری نشان می دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید