یوونتوس جورجینیو
| | | | | |

ایجنت جورجینیو : دو باشگاه غیر ایتالیایی با ما تماس گرفته اند، یوونتوس باید با چلسی صحبت کند

فوتبال724– طبق گفته ژائو سانتوس ایجنت جورجینیو، هیچ تماسی از ایتالیا نداشته و یوونتوس اگر بخواهد جورجینیو را جذب کند باید با چلسی صحبت کند.

سرمربی یوونتوس قهرمان سری آ مائوریتزیو ساری علاقمند است تا جورجینیو را در تورین داشته باشد. این مربی و بازیکن با هم در چلسی و ناپولی کار کرده و شناخت خوبی از یکدیگر دارند.

جورجینیو به عنوان یک جایگزین احتمالی برای میرالم‌ پیانیچ در یوونتوس در نظر گرفته می‌شود. پیانیچ به احتمال زیاد تورین را به مقصد بارسلونا یا پاری‌ سن ‌ژرمن ترک‌ خواهد کرد و بانوی پیر باید به دنبال جایگزینی برای این بازیکن باشد.

سانتوس به توتویووه گفت:

من فقط درباره این شایعات در روزنامه ها خوانده‌ام، زیرا هیچ کس از یوونتوس با من تماس نگرفته است.

مائوریتزیو ساری از او به عنوان یک شخص و یک بازیکن بسیار قدردانی می کند، آنها خیلی خوب با هم کار کردند، اما در حال حاضر او بازیکن چلسی است. این بازیکن فقط روی چلسی متمرکز است، او تمرین را از سر گرفته و در حال آماده سازی برای شروع مجدد لیگ برتر است.

وی ادامه داد:

از نظر من، خرید برای بیانكونری در شرایط امروز دشوار خواهد بود، زیرا بازار نقل و انتقالات با کرونا تغییر كرده است و جورجینیو تا سال 2023 با چلسی قرارداد دارد. او كاپیتان دوم است و بازیکن مهمی برای تیم محسوب می شود.

من منظورم تنها یوونتوس نیست، بلکه همه باشگاه های اروپایی در حال حاضر تلاش می کنند مبلغی کمتر را برای یک بازیکن پرداخت کنند.

سانتوس اضافه کرد:

اگر پیشنهادی از یوونتوس برسد، من می گویم هر کسی می خواهد درباره جورجینیو سوال کند باید با چلسی و مارینا گرانوفسکایا (مدیر باشگاه فوتبال چلسی) صحبت کند. در این حالت ما با هم ارزیابی خواهیم کرد که چه کاری انجام شود و مشکلی نخواهد بود.

ماه گذشته در مصاحبه ای جداگانه، سانتوس تأكید كرد كه تنها باشگاههایی كه برای جورجینیو در سال 2020 سوال کرده است تیمی‌ خارج از سری‌ آ بوده است.

وی به رادیو تلویزیون موزیکا در مورد جورجینیو و یوونتوس گفت:

اگر از من بپرسید که آیا ساری جورجینیو را دوست دارد، من می گویم” بله “به دلیل سابقه آنها.

من نمی توانم در مورد بازار نقل و انتقالات چیزی بگویم، واقعا در حال حاضر با تیمی در ارتباط نیستیم.

جورجینیو هنوز 3 سال از قراردادش باقی مانده و در چلسی خوب کار می کند، اما اگر یک پیشنهاد به اندازه کافی بزرگ وارد شود، می تواند یک معامله را انجام دهد.

اینگونه بگویم، دو باشگاه بزرگ دنیا که ایتالیایی نبودند با ما تماس گرفته‌اند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید