|

اینزاگی از صعود اینترمیلان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بسیار خوشحال است

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمونه اینزاگی اعتراف می کند که زمانی که ادین ژکو سرانجام از بن بست خارج شد و دروازه شاختار دونتسک را فتح کرد “سنگینی از روی دوش تیمش” برداشته شده است.

دور یک شانزدهم لیگ قهرمانان یک دستاورد بزرگ خواهد بود.
نراتزوری ها می توانند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را جشن بگیرند، چیزی که اینتر برای یک دهه از آن لذت نمی بردگ

شکستن شاختار دونتسک در سن سیرو باز هم یک حرکت واقعی بود، اما دبل ادین ژکو امتیاز مورد نیاز را به دست آورد.

اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:🔻

“گل ابتدایی ژکو وزنه ای از روی شانه های ما برداشت، بعد از اینکه کارهای زیادی انجام دادیم.”
“رسیدن به مرحله یک شانزدهم یک دستاورد بزرگ خواهد بود، روزی که به عنوان مربی اینتر معرفی شدم، گفتم. روزی که قرارداد را امضا کردم، گفتم این هدف ما است، کاری که اینتر بیش از 10 سال بود که انجام نداده بود.
اکنون ما 10 امتیاز کسب کرده ایم و سه امتیاز اصلی را کسب کرده ایم و این پیروزی را تنها سه روز پس از شکست ناپولی در سری آ به دست آورده ایم.

آنتونیو کونته واقعاً بعد از حذف اینتر از اروپا کنترل مسابقه اسکودتو را به دست گرفت، بنابراین آیا اینتر می‌تواند در هر دو تورنمنت تمام راه را طی کند؟🔻

 

ما در دوره خوبی از تیم و فرم مناسب هستیم، اما باید به یاد داشته باشیم که در هر گوشه ای خطراتی وجود دارد و راه طولانی در پیش است. ما به هر قیمتی این پیروزی را می خواستیم.
بچه‌ها در نحوه پیروی از دستورات من فوق‌العاده هستند و من تاکتیک‌هایی را که در لاتزیو داشتم برای بازیکنانی با ویژگی‌های خاص تطبیق دادم. ما پربارترین خط حمله را در سری آ داریم، اما چند امتیاز عقب هستیم و می خواهیم به عقب برسیم.”

ایوان پریسیچ در این شب در سمت چپ عملکرد فوق العاده ای داشت و گل اول را خلق کرد و برای گل دوم پاس گل داد.
قرارداد ملی پوش کرواسی در پایان فصل تمام می شود، بنابراین آیا اینتر می تواند او را مجانی از دست بدهد؟🔻

ایوان خیلی خوب کار می کند، من چهار فصل متوالی با او روبرو شدم و او همیشه برای لاتزیو مشکل ساز بود. به محض اینکه به اینجا رسیدم، می دانستم که او می تواند منبعی برای اینتر باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید